2008-08-21, 18:24
Medlem
fakirens avatar
Nu när jag har installerat om datorn OCH installerat alla drivrutiner som behövs.
När jag ska ställa in upplösningen till 1280x960 som jag brukar köra med så ser jag att listan ser helt _MONGO_ ut. Så det jag får köra med nu som finns är 1024x768.

Bild på listan: http://www4.speedyshare.com/data/442...C3%B6sning.bmp

Det finns ju 960x1280 men då blir bilden väldigt konstig.

Vad är det för fel? Något tips på vad jag kan göra? (Förutom att installera om datorn igen)
Citera
2008-08-21, 18:26
Medlem
Perlaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakiren
Nu när jag har installerat om datorn OCH installerat alla drivrutiner som behövs.
När jag ska ställa in upplösningen till 1280x960 som jag brukar köra med så ser jag att listan ser helt _MONGO_ ut. Så det jag får köra med nu som finns är 1024x768.

Bild på listan: http://www4.speedyshare.com/data/442...C3%B6sning.bmp

Det finns ju 960x1280 men då blir bilden väldigt konstig.

Vad är det för fel? Något tips på vad jag kan göra? (Förutom att installera om datorn igen)
Ändra bredden och höjden på datorskärmens meny.
Citera
2008-08-21, 18:31
Medlem
fakirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlaaan
Ändra bredden och höjden på datorskärmens meny.

Det är inte det som är fel.
Citera
2008-08-21, 20:55
Medlem
fakirens avatar
Det är ungefär som att min dator tror att jag har en Wide-screen skärm men det har jag INTE
Citera
2008-08-21, 21:02
Medlem
Du säger att du installerat alla drivrutiner som behövs, vilket inte ger oss en ledtråd om du verkligen gjort det du säger. Så får fråga om du har installerat en ev. drivrutin till skärmen? Har du installerat alla uppdateringar från Windows Update, inklusive all driver updates som också finns där (drivrutiner får man nog installera genom att själv gå till Windows Update).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in