2008-08-22, 14:29
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dosigo
Om man ska ta ditt uttalande på allvar, så betyder det att var och varannan porrskådis går runt med blöja på sig. Även min flickvän skulle isåfall behöva blöja.
Jag hävdade inte att alla kvinnliga porrstjärnor går med blöja. Men vissa blir ju så hårt sönderknullade att deras anus slutar fungera normalt. Jag såg en scen för ett tag sedan med Ava Devine, tror jag det var, där hennes ändtarm bokstavligt talat trillade ner från rövhålet.

Seriöst: dessa tjejer blir verkligen hårt sönderknullade.
Citat:
Ursprungligen postat av dosigo
Angående hur många analscener hon kommer göra.. Ja, det beror på hur mycket hon vill bjuda på röven.
Okej, personligen är jag helt likgiltig inför om hon kommer fortsätta med anal eller inte, jag tycker för övrigt att Alexis Texas är en ganska tråkig porrstjärna. Jag menar, visst är hon lite söt och så, men utöver hennes rumpa så har hon ju inte mycket annat (som till exempel bröst) och alla hennes knullscener så flashar hon bara röven och det är inte så mycket mer än så.

Har man sett Alexis Texas knulla en gång så har man sett alla hennes knullscener.
Citera
2008-08-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Har man sett Alexis Texas knulla en gång så har man sett alla hennes knullscener.

WORD!
Citera
2008-08-24, 01:39
Medlem
Tyckte hon om analt då?
Då blir det positivt för oss rump-killar ;]
Citera
2008-08-24, 14:00
Medlem
Power_s avatar
Har filmen kommit ut ännu?
Citera
2008-08-24, 14:03
Medlem
Masingas avatar
Alexis Texas damn i love u girl. Bästa rumpan i porrbranschen, har hissat skinn många ggr till den här katten.
Citera
2008-08-24, 15:18
Medlem
fMEISTERs avatar
Den röven va de då fan inga defekter på :P
Citera
2008-08-24, 16:28
Medlem
Någon som har sett filmen?
Citera
2008-08-24, 16:30
Bannlyst
qw

Citat:
Ursprungligen postat av carol043
http://www.elegantangelblog.com/blog/Previews/adt/Sept1big.jpg
fan va hett
Citera
2008-08-24, 16:47
Medlem
EliasAlucards avatar
Problemet med Alexis Texas är att hon saknar bröst. En sådan superrumpa ser konstig ut utan ett par rejäla bröst. Det är som att ha stora biceps och bröstmuskler och smala benmuskler, om man ska dra en parallell.
Citera
2008-08-24, 17:10
Medlem
goodie1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Problemet med Alexis Texas är att hon saknar bröst. En sådan superrumpa ser konstig ut utan ett par rejäla bröst. Det är som att ha stora biceps och bröstmuskler och smala benmuskler, om man ska dra en parallell.

Exakt. Hennes rumpa är ju perfekt men tyvärr så finns det mer att hämta på brösten så det förstör lite.
Men man ska inte klaga , hennes rumpa är ju hur fin som helst
Citera
2008-08-24, 17:18
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Jag tänker inte klicka på länken

men tar för givet att den stora massans favoritporrstjärnor
ånyo har mellanstora silikontuttar med rönnbärs-nipples, blond rak 2000-tals frisyr, en massa tatueringar, helsnaggad könsöppning, övespacklad med maskara, hon ser lidande ut med blicken, och avslutningsvis en anorketisk kropp som saknar regäla axlar

kan någon bekräfta?

/Regis
Citera
2008-08-24, 18:17
Medlem
johnjohns avatar
Vi kan bekräfta att du stavar som ett as och att hon har en sjukt skön kropp utan tatueringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in