2008-08-20, 22:01
Medlem
Klitschkos avatar
Igår fick jag och min klass den stora äran att åka på studiebesök till islamic center väl på plats satt större delen av klassen och väntade pga att vår lärare var försenad, jag passade på att kolla in anläggningen och mycket riktigt såg jag inte en enda svensk unge bland drösen invandrare som hade dragit upp stödpelare för nysatta träd ur jorden och hade nån typ av krig på gräsmattan. Ungarna var väl i 5-8 års åldern och skrek grejer på arabiska medans dom svingade träpåkarna med full kraft mot varandra. Det tog inte lång tid innan ungarna mobiliserat nån typ av mini-jihad mot min klass som satt och väntade på ett par bänkar brevid gräsmattan och närmade sig oss försiktigt. När dom väl stod ca 5 meter ifrån oss började dom skrika "Jävla svennehora" "sån svennar ni leker sug min kuk" "facking doda dom" och dylikt, det är skrämmande att så unga invandrare redan är renblodiga rasister Dock var en polare till mig på gott humör (han är själv arab) och föreslog att vi skulle skrämma dom lite, sagt och gjort vi reste oss och sprang i full fart mot dom heliga krigarna mot ett vikingavrål och spastiska armar och ben dom sprang givetvis och hämtade en vuxen och då började jihaden på riktigt, vi skojjade dock bara med dom fast vi hade ändå "vanärat islam". Sorry för historien, kände för att skriva av mig lite
Frågeställningen lyder: hur kommer den nya unga generationens invandrare bete sig när dom blir vuxna? kommer dom vara mer rasistiska än nuvarande? mer fästa vid sin religon? ännu mer segregerade?

utifrån gårdagen ser det inte ljust ut enligt mig
Citera
2008-08-20, 22:11
Medlem
brumbrum666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klitschko
dom sprang givetvis och hämtade en vuxen och då började jihaden på riktigt

Kan du utveckla? Historien är intressant, men den slutar något abrupt...
Citera
2008-08-20, 22:34
Medlem
Klitschkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brumbrum666
Kan du utveckla? Historien är intressant, men den slutar något abrupt...

Vi hade en längre disskution, (varav 80% av det han sa sa han på arbiska) märkte dock att han vär jävligt sur, gjorde plötsliga utfall och hade ganska aggresivt kroppsspråk, sen hävdade han då att vi "vanärat islam", så han glodde ju ganska snett när man skulle in och kolla i mosken. sedan när tourhelvetet var över och det var dags att ta bussen tillbaka och käka lunch, då stod han utanför med några andra vuxna med armarna i kors, med en hel svarm småungar bakom sig som hurrade vilt, sen pekade han bort mot vägen. typ indikerade "du är inte välkommen här". Det är lugnt dock, planerar inte på att återvända
Citera
2008-08-20, 22:37
Medlem
trickydicks avatar
Det där skulle du ha filmat…
Citera
2008-08-20, 22:41
Medlem
Opaques avatar
Sådana föräldrar , sådana barn.

Dom där ungarna har ju plockat upp både snack och attityd från de äldre killarna. och det känns ju jätteskoj att det kryper så in i helvetes långt ner i åldrarna

Men så är det. Fler blattar än svenska ungar fattar aldrig galoppen, utan blir jätteloosers även som vuxen.

Inga problem så länge man kan undvika dom. Men har man sådana as boende i närheten kan man nog hålla sig för skratt.
Citera
2008-08-20, 22:57
Medlem
Klitschkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Det där skulle du ha filmat…

Jag vet, men att dra upp mobilen i fejjan på en ilsken arab har aldrig varit ett smart drag
Citera
2008-08-20, 23:05
Bannlyst
Alltså jag blir så jävla sur när jag läser sånt här!! Inte bara på invandrarungarna (jävla svin är dem) men även på våra politiker som jämt och ständigt försvarar invandringen och låter vårt land gå i spillror... Både det invandrarna gör och det man tar pengar ifrån för att ge till invandring. Sverige är verkligen korrupt...
Citera
2008-08-20, 23:10
Medlem
Konrad Haifas avatar
Ungar som vallas som en fårskock till Islamic Center skall vi nog inte hysa något särskilt hopp för, det tyder på kraftigt hjärndött föräldrainflytande.

Ungar till invandrare som har religionen som en sekundär del av tillvaron blir säkert mer passande i Europa.
Citera
2008-08-21, 00:24
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Det är väl bra att svenskar går på studiebesök till muslimer. Det blir bara ännu fler röster till SD. Att inte de har vett att behärska sig när gäster kommer på besök utan de ska verkligen bete sig som araber så alla inser vilka skitar dem.

Som de andra säger, filma för satan. Varenda mobil har ju filmfunktion idag. Dokumentationen är ju guld värd.
Citera
2008-08-21, 00:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Igår fick jag och min klass den stora äran att åka på studiebesök till islamic center väl på plats satt större delen av klassen och väntade pga att vår lärare var försenad, jag passade på att kolla in anläggningen och mycket riktigt såg jag inte en enda svensk unge bland drösen invandrare som hade dragit upp stödpelare för nysatta träd ur jorden och hade nån typ av krig på gräsmattan. Ungarna var väl i 5-8 års åldern och skrek grejer på arabiska medans dom svingade träpåkarna med full kraft mot varandra. Det tog inte lång tid innan ungarna mobiliserat nån typ av mini-jihad mot min klass som satt och väntade på ett par bänkar brevid gräsmattan och närmade sig oss försiktigt. När dom väl stod ca 5 meter ifrån oss började dom skrika "Jävla svennehora" "sån svennar ni leker sug min kuk" "facking doda dom" och dylikt, det är skrämmande att så unga invandrare redan är renblodiga rasister Dock var en polare till mig på gott humör (han är själv arab) och föreslog att vi skulle skrämma dom lite, sagt och gjort vi reste oss och sprang i full fart mot dom heliga krigarna mot ett vikingavrål och spastiska armar och ben dom sprang givetvis och hämtade en vuxen och då började jihaden på riktigt, vi skojjade dock bara med dom fast vi hade ändå "vanärat islam". Sorry för historien, kände för att skriva av mig lite
Frågeställningen lyder: hur kommer den nya unga generationens invandrare bete sig när dom blir vuxna? kommer dom vara mer rasistiska än nuvarande? mer fästa vid sin religon? ännu mer segregerade?

Du blev anfallen av ett gäng femåringar? Och du undrar hur beteendet hos småbarnen påverkar deras agerande när de blir vuxna?

Tja, beter du dig själv som du gjorde när du var fem år gammal?

Edit:
Citera
2008-08-21, 00:29
Medlem
aryan_utophias avatar
Den kommande generationernas invandrare kommer bete sig lika jävligt som de gör nu, och fortsätta förstöra vårat samhälle.

Det går som sagt vad inte att byta ut majoriteten av befolkning från hög intelligenta vita mot lågintelligenta primater från Afrika och Mellanöstern och förvänta sig att det ska fungera likadant, då de helt enkelt inte har den intelligens som krävs för att kunna fungera i ett modernt samhälle.
Citera
2008-08-21, 00:47
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:

Jag lägger ingen enrgi på att försöka utreda om din historia är sann eller inte, utan svarar på dina frågeställningar.

Utifrån vad jag förstått utifrån det jag läst och sett, så blir de nya generationerna inte riktigt som sina föräldrar utan ofta endera bättre eller sämre.

Några integreras, accepterar att de befinner sig i Sverige och lever därefter.
Andra blir mer rabiat religiösa än föräldrarna, än mer hatiska mot Sverige och svenskar och de hittar man titt som tätt i olika terroristgrupper.

Hade Sverige haft en rimlig invandring hade man nog kunnat tänka sig att de vore helt integrerade efter ett antal generationer i och med uppblandningen i den infödda befolkningen.
Tyvärr är det inte så, utan nu bildar invandrarna diasporor, ledda av invandrade imamer och med tv och internet direkt från hemlandet.
De befinner sig geografiskt här, men mentalt, känslomässigt, kulturellt osv. befinner de sig fortfarande i hemlandet.

Det krävs styrka och vilja av en invandrare som vill integrera sig, trors att det borde vara något som kommer naturligt utan minsta ansträngning.

Ett av Sveriges största misslyckanden med invandrings- och integrationspolitiken enligt mig.
Hur kul är det att fly från Irak för att hamna i Södertälje? Same shit, liksom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in