Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-20, 20:44
Medlem
Tjenare, hur ska jag kunna spela upp alla låtar i winamp istället för media player?
Blir jobbigt om jag ska markera alla låtar jag ska lyssna på sen högerklicka och spela upp med winamp hela tiden, kan jag inte bara klicka på låten så den spelas i winamp också eller?

Om jag klickar på en låt spelas den upp i media player..
Sitter på windows vista.

Kom på det precis efter att jag skrev tråden, man ska höerklicka på en låt, engeskaper sen öppna med winamp..

MOD FÅR GÄRNA TA BORT TRÅDEN SÅ DEN INTE TAR ONÖDIG PLATS
Citera
2008-08-20, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trådlöst
Om jag klickar på en låt spelas den upp i media player..
Sitter på windows vista.
För mig spelas låtarna upp i Winamp. Man väljer ju sådant själv har jag för mig.
Man väljer en låt, högerklickar på den och väljer "öppna med" sen blir det så i fortsättningen också att musik och film öppnas i det programmet man väljer i "öppna med".

Kanske har jag fel. Men mina låtar öppnas direkt i Winamp och inte i Media Player.
Citera
2008-08-20, 22:18
Medlem
billybombs avatar
Ett tips är att i winamp gå in på preferences -> General preferences -> file types...i den stora listan kan du nu välja vilka filtyper du vill ska kopplas till winamp direkt. Använder du winamp till musik bara kan du trycka på knappen "Audio Only" så länkas alla slags ljudfiler till winamp och bör öppnas direkt med winamp.
Citera
2008-08-20, 22:31
Medlem
gtsus avatar
??

Högerklicka på ljudfilen, egenskaper öppna med....?????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in