• 1
  • 2
2008-08-21, 16:16
Medlem
KingPsychedelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Det är loseraktigt, menar jag i alla fall.

Hur tänker du då om man arbetar 40 timmar i veckan, lägger sig tidigt på fredagen för att vakna på morgonen dagen efetr och tända en spiff, för att på så vis förlänga det sköna av o ligga kvar o njuta i sin dimma....

vad i detta är loseraktigt?!
Citera
2008-08-21, 16:19
Medlem
Mysfabbjojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Vad är det som är överskattat med wake n bake? Man blir alltid sjukt stekt om man röker direkt efter man vaknat, vad är det som skulle vara överskattat med det..?
Jag syftade på det faktum att man blir så pass seg och trött att man inte kan genomföra ens de simplaste uppgifter. Anledningen till många cannabisrökares smått sunkiga vardag beror i min åsikt på just Wake´n Bake (och naturligtvis gäller detta långt ifrån alla, men kom igen, ni vet precis som jag vilka som åsyftas).

Har man däremot ingenting annat för sig än en film och tolv liter Cola kan jag förstå tjusningen med Wake ´n Bake, men jag föredrar att faktiskt genomföra saker under dygnen så att jag kan sega framför film innan jag somnar.

EDIT: Kanske lite väl ot, hoppar ur tråden innan varningar börjar spridas.
Senast redigerad av Mysfabbjoj 2008-08-21 kl. 16:24.
Citera
2008-08-22, 01:40
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Vem gör inte det i USA (om det är där spelet är gjort, jag vet inte och bryr mig inte)?
Spelet är utvecklat i Skottland.
Citera
2008-08-22, 02:01
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Vem gör inte det i USA (om det är där spelet är gjort, jag vet inte och bryr mig inte)?

Citat:
Så det är sant att folk som börjar dagen med cannabis är slöa jävlar, hehe.

Citat:
Det är loseraktigt, menar jag i alla fall.

Tre totalt offtopic-inlägg på en och samma sida i en och samma tråd... Försöker du höja inläggsräknaren eller?

GTA 4 är ju bara en av många spel i serien. Redan i första spelet, Grand Theft Auto, fanns det droger och våld. Mycket mer än i senare spel dessutom. Inte så konstigt när grunden i spelet är att man är en kriminell som ska samla ihop pengar och status genom att begå brott...
Citera
2008-08-22, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Tre totalt offtopic-inlägg på en och samma sida i en och samma tråd... Försöker du höja inläggsräknaren eller?

GTA 4 är ju bara en av många spel i serien. Redan i första spelet, Grand Theft Auto, fanns det droger och våld. Mycket mer än i senare spel dessutom. Inte så konstigt när grunden i spelet är att man är en kriminell som ska samla ihop pengar och status genom att begå brott...

Jo det är klart att man är kriminell och då är droger oundvikliga. Men det känns som dem verkligen skojar till det genom att skriva LSD på bilarna och kläderna och att det står bongar överallt i ens lägenhet. Jag kan inte hjälpa att känns som dolda budskap.
Citera
2008-08-22, 22:01
Medlem
asdf011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic
titta bara på Super Mario som äter svampar ....
Svamparna får honom att växa, inte bli hög Tvivlar på att det finns en koppling mellan svamparna och droger, tvivlar ännu mer på att Shigeru Miyamoto (skaparen) knarkar.
Citera
2008-08-24, 18:59
Medlem
aktivtkols avatar
kollar man noga på polisbilarna kan man se en cop som tar sig en jolle
Citera
2008-08-24, 22:36
Medlem
slängde i mig 20mg ikto helvete vad kul de är att spela då man kör lite galet men whatever =D
Citera
2008-08-25, 00:14
Medlem
Därför!s avatar
Dom har reklam i tunnelbanan med cannabis löv.
Citera
2008-08-25, 00:26
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Spoiler. Spoiler. Spoiler. Detta är sådana saker jag vill upptäcka själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in