2008-08-19, 21:01
Medlem
Snyfts avatar
Hallå har tråden tagits bort eller vad? Ny tråd? Kan mod uppdatera tråden då.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=362611
2008-08-19, 21:14
Medlem
Ruskigbusss avatar
Så hette den ju inte. Och den är tillbaka nu. Det var jag som klickade fel.

Lite underligt dock att ingen reagerat förrän i kväll. Och då var det två som var så förnuftiga att de PM:ade modsen i forumet - INNAN de skapade en "snyft"-tråd.
2008-08-19, 22:16
Medlem
Snyfts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss

Lite underligt dock att ingen reagerat förrän i kväll. Och då var det två som var så förnuftiga att de PM:ade modsen i forumet - INNAN de skapade en "snyft"-tråd.

Nej jag vet, fick inte med hela namnet samt en fråga om vad som hänt. hade bara blivit tråd namnet och det hade väl inte varit en direkt bra trådtitel. Ber om ursäkt för denna tråden, tyckte det verkade vara det snabbaste sättet att få reda på samt upplysa än att skriva till någon offline mod
2008-08-19, 23:08
Bannlyst
Fungerande länk till tråden det handlar om?

EDIT: Kom på att den måste ligga i Laidback, därför jag inte kan se den... Sorry
2008-08-20, 06:10
Medlem
Alisas avatar
Kan ni inte klistra dom andra "vilka kör på.." i varje drogforumsdel? Dom är ju nästintill helt döda efter flyttat till Lb. Pufftråden är där ju liv i alla fall...
2008-08-20, 06:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Kan ni inte klistra dom andra "vilka kör på.." i varje drogforumsdel? Dom är ju nästintill helt döda efter flyttat till Lb. Pufftråden är där ju liv i alla fall...

Är nästan en "pest eller kolera" fråga (eller alternativ blir det ju), för i LB slipper man helt nyreggade tramsare/minderåriga som mest ljuger eller skryter om sina intag, å andra sidan är trådarna mer i skymundan vilket gör att många "missar" dem.

-Kanske det kan ligga en genväg i forumsdelarna som länkar till dem trådarna i Lb? (fast det var nog det du menade med att klistra dem?)
2008-08-20, 06:56
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollKungen
Är nästan en "pest eller kolera" fråga (eller alternativ blir det ju), för i LB slipper man helt nyreggade tramsare/minderåriga som mest ljuger eller skryter om sina intag, å andra sidan är trådarna mer i skymundan vilket gör att många "missar" dem.

-Kanske det kan ligga en genväg i forumsdelarna som länkar till dem trådarna i Lb? (fast det var nog det du menade med att klistra dem?)
Haha...Ja, det var det jag menade.. Formulera mig lite konstigt kanske. Brukar nästan aldrig vara i Cb forumet men när jag gick in där så la man ju märket direkt till den klistrade genvägen. Kanske därför där är mer liv i pufftråden.
Ja, det är sant... Fast hellre fjortisar i tråden än en död tråd tycker jag... Ibland så bryr man ju inte sig om vem man pratar med...Bara man får prata
2008-08-20, 07:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Haha...Ja, det var det jag menade.. Formulera mig lite konstigt kanske. Brukar nästan aldrig vara i Cb forumet men när jag gick in där så la man ju märket direkt till den klistrade genvägen. Kanske därför där är mer liv i pufftråden.
Ja, det är sant... Fast hellre fjortisar i tråden än en död tråd tycker jag... Ibland så bryr man ju inte sig om vem man pratar med...Bara man får prata

Ja det var ju en i cannabis forumet, den har jag inte sett innan , absolut att de andra "vilka kör på....." också kunde ha länkar/genvägar i sina respektive forum? tycker jag iaf
2008-08-21, 20:38
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss

Case closed.

I framtiden kan dylika frågor för övrigt med fördel tas med moderator via PM.

*klick*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in