2008-08-19, 18:52
Bannlyst
Hej, sorry om det här tagits upp tidigare

Skulle kolla upp en tråd som jag skrev i för nån dag sen, ifall jag fått något svar på mitt inlägg.. Men ja kom ju fan inte ihåg vilken tråd det var !
Då kom jag o tänka på, att på youtube när nån replyar på ens comment så får man ett mail till sin hotmail som säger just att nån har replyat, och det vore kul om det fanns nåt sånt här så man kan hålla lite bättre koll ;P

Eller det kanske redan finns utan att jag vet om ? hehe
Citera
2008-08-19, 19:02
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotta

Skulle kolla upp en tråd som jag skrev i för nån dag sen, ifall jag fått något svar på mitt inlägg.. Men ja kom ju fan inte ihåg vilken tråd det var !
Då kom jag o tänka på, att på youtube när nån replyar på ens comment så får man ett mail till sin hotmail som säger just att nån har replyat, och det vore kul om det fanns nåt sånt här så man kan hålla lite bättre koll ;P

Du kan ju alltid prenumerera på ämnet, det går att ställa in så att du pren på alla ämnen du postar i.
Sen hittar du dina pren. under "Kontrollpanel"

Ställa in auto-pren gör du under "kontrollpanelen" --> redigera alternativ.

För att starta pren på tråd utan att skriva i den använder du dig av "Ämnesverktyg" i högra hörnet ovanför första posten.
Citera
2008-08-19, 20:39
Medlem
Targenors avatar
Citat:

Det har tagits upp tidigare.
Och nej de skulle inte funka då det replyas jämt och ständigt här.

Du kan premenurera på den aktuella tråden du är intresserad av och få mail då det kommit nytt inlägg.

Klicka på ditt nick och välj sedan hitta fler inlägg av... så hittar du nog det där

Edit: hittade länken
https://www.flashback.org/showthread.php?t=572614

Tror jag kanske missförstog TS litegranna....
Senast redigerad av Targenor 2008-08-19 kl. 20:46.
Citera
2008-08-19, 21:11
Medlem
R.Rs avatar
Om du är intresserad av vilka som citerat dig och svarat på dina inlägg kan du göra en avancerad sökning med ditt nick som nyckelord, ställ in så den söker i alla forum och bocka i inlägg istället för ämne.
Citera
2008-08-19, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Om du är intresserad av vilka som citerat dig och svarat på dina inlägg kan du göra en avancerad sökning med ditt nick som nyckelord, ställ in så den söker i alla forum och bocka i inlägg istället för ämne.

Jag gör det hela tiden och tycker det är grymt jobbigt, därav min superidé
Citera
2008-08-19, 22:10
Medlem
burntfacemans avatar
Citat:
Jag gör det hela tiden och tycker det är grymt jobbigt, därav min superidé

Håller med. Hade varit smidigt med en knapp istället för ett mail dock.
Citera
2008-08-19, 23:12
Bannlyst
Vad sägs om prenumerationer?
Citera
2008-08-20, 00:51
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:

Vad sägs om att kolla dina postade inlägg? Klicka på ditt eget användarnamn till vänster <----

Välj allmän profil. Sedan väljer du Visa alla inlägg av shotta.

Du har ju liksom 285 inlägg nu, så det är ju ingen monumental uppgift att kolla vad du skrivit för några dar sedan. (och då får du länken till tråden)

/WG2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in