• 1
  • 2
2008-08-21, 02:58
Medlem
Toxic-Wastes avatar
Tycker den funkar rätt bra, Dock är halverings tiden lite för lång för mig. Gillar att vara nykter dagen efter jag äter något . Kan även notera att jag har Milligram våg så jag kan dosera det rätt.

Men slänger man i sig 25 mg och sedan vaknar upp på sjukhuset med slangar runt hela kroppen förstår jag att man inte tycker om drogen.
Citera
2008-08-21, 14:00
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasersPekfinger
Är det bara jag som tycker att sånt låter otroligt roligt? :P
Vad är väl det? Det skulle ju kunna vara jättetråkigt, göra ont... eller bara vara helt... helt... Underbart!
*Tittar ut på en phenis som blir sparkad av poliser med askungenblick*
Citera
2008-08-21, 15:40
Medlem
Jag gillar Phenazepam, som någon skrev här är man ju totalt väck i några dagar/veckor (?). Men det är ingenting i jämnförelse med Alprazolam eller Flunisar som är bensosläkten överlägsen.
Citera
2008-08-21, 19:27
Medlem
Toxic-Wastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningssoldat
Jag gillar Phenazepam, som någon skrev här är man ju totalt väck i några dagar/veckor (?). Men det är ingenting i jämnförelse med Alprazolam eller Flunisar som är bensosläkten överlägsen.

Håller med dig, Flunisar använder jag bara för att sova på, men alprazolam är dom enda benso jag tycker e värda å flumma på. Möjligtvis sonata då men det är ju ingen benso så räknas inte.
Citera
2008-08-21, 19:39
Medlem
m96mafrs avatar
klassat

Det har tydligen beslutats att den ska narkotikaklassas. Vilket datum sker klassningen?
Citera
2008-08-21, 19:46
Medlem
RoomMushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
sämsta skit benz jag har provat man märker inte av det förens man vaknar efter en vecka med ett gäng poliser som står och sparkar på en

Haha! Jag var med om något liknande bara det att jag vaknade på psyket...
Citera
2008-08-21, 19:56
Medlem
Toxic-Wastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoomMush
Haha! Jag var med om något liknande bara det att jag vaknade på psyket...

Åh fy fan. Hur mycket fick du slänga i dig?.
Citera
2008-08-21, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Vad är väl det? Det skulle ju kunna vara jättetråkigt, göra ont... eller bara vara helt... helt... Underbart!
*Tittar ut på en phenis som blir sparkad av poliser med askungenblick*

Jag menar givetvis inte för stunden, men vid varje liknande tillfälle jag har haft så har jag alltid tyckt att det är galet roligt efteråt, hur dåligt jag än mådde för stunden. Fast det är väl jag och min sjuka humor kanske...
Citera
2008-08-21, 21:33
Medlem
VioletChilds avatar
har fått mina 5 påsar idag (50mg i varje) ser väldigt lite ut..jag slickade på fingret och tog ut lite sen la på tungan.de va 40min sen.. känns som att jag slängt i mig en stesolid typ fast lite svagare. reaktionsförmågan är inte så bra iallafall och effekt känner jag ju helt klart men frågan är vad som händer sen.
Lär väl slockna och sova som en stock sen må toppen imorgon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in