• 1
  • 2
2008-08-19, 13:41
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vådka
en kompis som tog antabus brukade dricka massa folköl för att bli full och sa alltid att det var det ända han kunde dricka

Och det är du säker på?
2008-08-19, 14:21
Medlem
Hej hej! Det löste sig för mig iaf. Hade lite pulver i en låda här från ett tidigare tillfälle (tjackabracka) och drog i mig det, gav mig fan på att det funkade helt enkelt. Gick iväg och inhandlade lite öl och öppnade 3 st, och drog i mig så snabbt det gick.. La mig i sängen och kikade film. Kände hur panikkänslan ökade i kroppen och tänkte gå in och spy, men struntade helt enkelt i det utan tog en öl till. Då kände jag kväljningarna komma, men det var bara att motarbeta skiten. Drack upp ölen, en lina, sängen och nu mår man kanon..

Snackade med en smutsig jävel med skinnjacka och roppögon på stan, han berättade att vatten/öl/vatten/öl/vatten/öl - var en utväg.

Efter dagen blir det lugnt för mig!

Lev i frid och tack för tipsen!
2008-08-19, 14:37
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Läste några tips i tidningen Rolig Teknik för länge sen.

Som jag förstod det så hindrar aktivt kol upptagningen av antabus, så det är antagligen bara effektivt om man tar det innan antabusen.

Sen tror jag de även nämde citronsyra.
Citronsyra verkar göra så att vissa ämnen utsöndras snabbare ur kroppen, så ifall antabus är ett av de ämnena så kanske det kan ligga lite sanning i det.

Men har ingen personlig erfarenhet alls och källan är som sagt en gammal underground-tidning som jag har för mig kom på vanligt kopiatorspapper.
2008-08-19, 16:21
Bannlyst
Du kan få ännu mer tips om du söker på dom 100 andra trådarna som finns om samma ämne.
2008-08-19, 16:32
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raja_ram
Du kan få ännu mer tips om du söker på dom 100 andra trådarna som finns om samma ämne.
haha trodde alla kände till citronsyra (den på påse är bäst tycker jag) Men annars funkar det fint med den som ser ut som en citron oxå, man bör dra i sig en 3-4st iofs. Buprenorfin hörde jag skulle neutralisera, och det gör det på mig iaf. En påse citronsyra och nån temmis eller en dos sub så känner iaf inte jag av antabus ett skit.
2008-08-19, 16:55
Medlem
Himmler!s avatar
Sök nästa gång. Tråd låst.

Mod.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem