2009-10-13, 23:47
Medlem
Har själv stora problem med min masturbation. Runkar i snitt 12-14 timmar per dygn. Har blivit av med mitt arbete som spärrvakt i t-banan pga detta. Sjukskrev mig då jag inte orkade gå till jobbet. Den allra bästa självbefläkelsen tycker jag är när man rövrunkar, dvs simulerar sodomistiska handlingar genom att föra upp föremål i ändtarmne i syfte att stimulera prostatan. Brukar göra det när jag surfar på shemaleporr. Problemet är ju att man behöver ligga ned för att kunna experimentera med könsorganet, samtidigt som man ska kunna surfa runt. Men som sagt just nu är mitt största problem att bryta denna orena vana. Man kan ju tydligen få hår på handflatorna av det. När det gäller kraftig sädesutömning är det ju en klar fördel att närma sig klimax ett antal gånger och hålla emot, och sedan släppa hela ejakulationen rakt ut. För dagbok över mängden i milliliter, mitt rekord är
0,9 ml. Det är dock bättre med maratonrunkande än att göra som en bekant till mig, han skaffade skulder på 300000 på 4 månader. Under den tiden köpte han sex av prostituerade i Köpenhamn och Tyskland vid 582 gånger, en kväll vid 7 tillfällen. Detta är nästan lika illa som de syndiga liderliga sodomisternas könsorgier
2009-10-14, 15:35
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolger75
Har själv stora problem med min masturbation. Runkar i snitt 12-14 timmar per dygn. Har blivit av med mitt arbete som spärrvakt i t-banan pga detta. Sjukskrev mig då jag inte orkade gå till jobbet. Den allra bästa självbefläkelsen tycker jag är när man rövrunkar, dvs simulerar sodomistiska handlingar genom att föra upp föremål i ändtarmne i syfte att stimulera prostatan. Brukar göra det när jag surfar på shemaleporr. Problemet är ju att man behöver ligga ned för att kunna experimentera med könsorganet, samtidigt som man ska kunna surfa runt. Men som sagt just nu är mitt största problem att bryta denna orena vana. Man kan ju tydligen få hår på handflatorna av det. När det gäller kraftig sädesutömning är det ju en klar fördel att närma sig klimax ett antal gånger och hålla emot, och sedan släppa hela ejakulationen rakt ut. För dagbok över mängden i milliliter, mitt rekord är
0,9 ml. Det är dock bättre med maratonrunkande än att göra som en bekant till mig, han skaffade skulder på 300000 på 4 månader. Under den tiden köpte han sex av prostituerade i Köpenhamn och Tyskland vid 582 gånger, en kväll vid 7 tillfällen. Detta är nästan lika illa som de syndiga liderliga sodomisternas könsorgier

Du har händelsevis aldrig haft jobb som spårvagnschaufför i Göteborg och ägnat dig åt självbefläckelse på jobbtid?...
2009-10-15, 22:16
Medlem
Brukar också sitta ett par timmar och runka, fast ganska sakta framför datorn.... Sprutar betydligt mer då än när man bara runkar för att komma så snabbt som möjligt... Men det brukar alltid vara 3-4 sprut, i varierande storlek..
2009-10-15, 23:53
Medlem
Jag saknar ungdommens fantastiska runk. Numera är man alltid så stressad så man hinner aldrig att koppla av och göra det ordentligt, det blir bara otilfredstellande snabbrunk där alt man tänker är "var fan gör jag nu av satsen?"
2009-10-16, 10:28
Medlem
länge

brukar själv runka i 4-6 timmar i sträck med stenhård kuk hela tiden. så skönt när jag bestämmer mej för att spruta, pumpar ut typ 10 strängar med sperma med hårt tryck. när jag knullar tjejen i en timme kommer jag aldrig lika hårt. en klar favorit är att ligga på rygg och sikta rakt in i munnen, förstår varför en del brudar vill ha sperman i ansiktet
önskar att jag kunde suga av mej själv bara också
2009-12-06, 19:26
Medlem
kåt länge = stort sprut
2009-12-06, 23:29
Medlem
bjoernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortkastad
fan 3 tjocka fina strängar är la helt normalt...och vadå, lägga någon timma om dagen på att runka är la fan inte så jävla farligt, iaf inte om man är singel
börjar det gå ut över jobbet/skolan/familjen kanske man ska tänka om lite, men annars säger jag runka på för fan! kör du dessutom riktigt jävla hårt får du ju även lite träning (jag brukar iaf vara lite svetting efter en rejäl omgång)
ibland på kvällarna är jag så jävla kåt när jag kommer hem från jobbet att jag bara stänger av mobilen och sätter mig ner och runkar i några timmar, typ kommer 2-3 gr, sen glider man ut och sänker några öl eller nått...du vet ju säkert redan hur otroligt skön och avslappnad man blir!
på helgerna blir det nog snitt runk i 2-3 timmar/dagen, 1-2 timma på morgonen och sen på kvällen, aldrig märkt att det gått ut över jobbet/vänner...nu vill jag ju inte framstå som någon jävla runk-expert eller nått, säger bara att jag tror att det är ganska vanligt

Du är ett riktigt &#!"# runkmonster!
2009-12-08, 10:06
Medlem
Jag tror nog att det finns trådar om onani.
//Moderator
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in