2008-09-09, 12:53
Medlem
Avva66s avatar
Kroppstemperaturen höjs ju lite när du sitter länge och drar i snabeln,
så sperman blir mer lättflytande.
Det kan ju inverka på kaskadsatsen också.

Vid 5 min snabbrunk så rinner det ju knappt över knogarna.
2008-09-09, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Ja, det finns en korrelation mellan långa runk och stora satser. Visst är det mysigt!?

Kommer det ut mer spermier om man runkar länge eller ökas bara de andra ämnena på?

Edit: Cam?

Det blir "vattnigare" eftersom det blir mer försats. Vill man ha stora och tjocka sprut bör man helt enkelt bara spara sig ett par dagar.
2008-09-10, 03:27
Medlem
Forbengs avatar
det där med stora sprut får mig att minnas när min flickvän retades med mig i flera dagar(sög av mig bland annat), men jag fick inte komma eller runka.
Sen tillslut efter att det pågått 4-5 dagar så körde vi på rejält men varje gång jag var påväg att komma så stannade jag av, efter en timme så orkade jag inte stå emot längre och sprutade ner henne ordentligt.Min bästa orgasm någonsin!

Skulle gärna velat kombinera det med zink-tabletter som någon tipsade om.

Det blir en ny sån omgång snart igen tror jag, det var helt underbart! både för henne och mig
2008-09-10, 23:16
Medlem
jeddes avatar
Lycka till i fortsättningen.
2008-10-03, 21:50
Medlem
ZätaHs avatar
Spara länge. Är inne på tredje veckan nu och känner mig som en kanna i skrevet
2008-11-30, 04:32
Medlem
DapperDanMans avatar
De mastigaste satserna kommer enligt min erfarenhet av att du har ett ONS som hånglar och teasar dig och man vet inte riktigt om det ska bli något. Man är på varann under natten flera gånger utan att riktigt få komma till, och man blir rejält uppkåtad och så avbryts det igen. När man då till slut får till det så ligger ofta tapeterna risigt till om utlösningen sker utanför muttan...
2008-12-01, 22:26
Medlem
RetaliationMans avatar
Mitt rekord (som jag försökt gång på gång att slå, men inte lyckats) var 12 riktigt kraftiga sprut i följd, men då hade jag suttit å smårunkat från halv tolv på dagen till halv elva på kvällen, växelvis framför TV:n å datorn. Visst, det var jävligt skönt när jag kom, men efteråt fick jag stora smärtor i pungen och bakom kuken, det höll i sig i tre-fyra dagar.
2008-12-12, 14:43
Medlem
De där smärtorna är inte att leka med, herre jävlar så ont det gör.
Maratonrunk eller knull är också grymt, det värsta för mig var när jag och min tjej hade en extra tjej i sängen.
Vi höll på i typ tre timmar, och herre jävlar vad mycket det kom, har aldrig varit med om liknande.
Man tror knappt att det är möjligt när kuken bara fortsätter spruta ut sperma, är nästan en hel årsförbrukning
2008-12-12, 17:03
Medlem
torstenhingstens avatar
Spara inte för länge grabbar..tänk på att tjejerna vill ha färsk sperma:P
2009-01-18, 21:18
Medlem
orfikers avatar
Vem orkar hålla på sådär och samla och bygga upp och greja...?
2009-07-26, 07:18
Medlem
testade tjack för nåt år sen, eftersom folk säger att de är så skönt att runka när kan tagit de så var man ju tvungen att testa, var ju inte kåt eller nåt innan. men när man väl började förstod jag varför folk älskar att runka då, runkade i några timmar, när de väl kom så kom de ju också inte för att jag vet om de är värt att ta de bara för att runka
2009-10-05, 12:14
Medlem
Stubbe11s avatar
Bäst är med "cumcontroll"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in