• 2
  • 3
2008-08-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
Om du skall titta på film/serier så funkar det utmärkt i P1an
(omkodat till 3gp eller mp4), har två säsonger Seinfeld,
och 5 långfilmer på minneskortet bla, Seinfeld avsnitt ca 30-40mb,
långfilm drygt 100mb).

P1an skärm är riktigt bra, även om det perfekta hade varit att
ta bort knapparna och ha större skärm.

.

Mm, det låter bra. Men jag vill för det första ha en telefon helt utan knappsats. Visst, HTC Touch har svarsknappar och en D-pad, men det är tillräckligt. Sedan vill jag också ha Windows Mobile och kunna kolla på film utan att behöva konvertera den.
Citera
2008-08-23, 00:44
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the blackmaba
Mm, det låter bra. Men jag vill för det första ha en telefon helt utan knappsats. Visst, HTC Touch har svarsknappar och en D-pad, men det är tillräckligt. Sedan vill jag också ha Windows Mobile och kunna kolla på film utan att behöva konvertera den.

Håller helt med om att knappsatsen är onödig!!

Funkar det verkligen att spela divx utan att konvertera den i Windowsmobil?
Eller tänker du på annat filformat?

Tycker designen på HTC Touch är kanon,
fast jag måste ha turbo 3G på nästa mobil.
Citera
2008-08-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
Håller helt med om att knappsatsen är onödig!!

Funkar det verkligen att spela divx utan att konvertera den i Windowsmobil?
Eller tänker du på annat filformat?

Tycker designen på HTC Touch är kanon,
fast jag måste ha turbo 3G på nästa mobil.

Ja, man kan kolla på i stort sätt vilka format man vill i och med att det finns så många videospelare till Windows Mobile. Det kan lagga lite och det beror på att processorn är för långsam. Därför planerar jag att skaffa Battery Status till mobilen, det är ett program som låter en överklocka processorn. Efter det så går det att kolla på film i vilka format man vill, utan att det ska lagga. Såg det på en film på Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=HRDA6HPfCVo

Ja, turbo 3G är inget jag behöver. Inte vanliga 3G heller. När jag vill surfa kommer jag använda mitt WLAN både hemma och i skolan. Men säkert väldigt viktigt om man vill använda den som en företags telefon.
Citera
2008-08-23, 11:20
Medlem
Jag skulle telefonen en fyra i betyg om man inte jämför den med de nya som finns på marknaden just nu.
Använde min i fyra fem månader och var hyffsat nöjd. jag har idag touch, touch diamond och touch pro (+ ett par tre andra äldre modeller) i min ägo och tycker inte att skillnaden är så värst stor mellan de tre.
Självklart finns det en del saker som man blir helt vansinnig på (ex. de dåliga video drivarna), men vill man så kan man lätt undvika dom.
priset är också bra för en så pass funktionell mobil.
Citera
2008-08-23, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.spencer
Jag skulle telefonen en fyra i betyg om man inte jämför den med de nya som finns på marknaden just nu.
Använde min i fyra fem månader och var hyffsat nöjd. jag har idag touch, touch diamond och touch pro (+ ett par tre andra äldre modeller) i min ägo och tycker inte att skillnaden är så värst stor mellan de tre.
Självklart finns det en del saker som man blir helt vansinnig på (ex. de dåliga video drivarna), men vill man så kan man lätt undvika dom.
priset är också bra för en så pass funktionell mobil.

Ok. Ja, det låter ju bra. Det som var mest inbjudande var just priset för denna maskin. Det är ju nu man ska köpa en sådan telefon om man vill spara på kostnaderna. Precis när tillverkaren har släppt en ny värsting mobil.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in