• 1
  • 2
2008-08-19, 17:26
Bannlyst
Komplett.se kan vara sjukt sega ibland, jag har beställt mycket därifrån och det har hänt att det tagit veckor att gå grejjerna trots att dom ska ha funnits i lager.
Vanligtvis är dom dock väldigt snabba och man får paketen väldigt fort efter beställning.
Citera
2008-08-20, 16:02
Medlem
macka-pärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktsodan

Vart på deras hemsida står det?

Kika in på Service & Hjälpa / Leverans: Där står målsättningen "Vårt mål är att alla beställningar inkomna en vardag före 10.00, som dessutom endast består av produkter som finns i lager, skall skickas samma dag."

Värt att notera; När jag beställt från Dustin eller Inet så har beställningen effektuerats samma dag varenda gång, trots beställningar så sent som kl 4 på eftermiddagen. Med den rappheten finns det ingen anledning att beställa grejer från Norge, vilket kan hända när man beställer från Komplett.
Citera
2008-08-20, 16:08
Medlem
Chims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macka-pär
Kika in på Service & Hjälpa / Leverans: Där står målsättningen "Vårt mål är att alla beställningar inkomna en vardag före 10.00, som dessutom endast består av produkter som finns i lager, skall skickas samma dag."

Värt att notera; När jag beställt från Dustin eller Inet så har beställningen effektuerats samma dag varenda gång, trots beställningar så sent som kl 4 på eftermiddagen. Med den rappheten finns det ingen anledning att beställa grejer från Norge, vilket kan hända när man beställer från Komplett.
Där har du det. Dom påstår aldrig att dom skickar samma dag, men det är deras mål.
Sen är det inte så svårt att få reda på att Kompletts lager ligger i Norge numera, vilket innebär 1 extra fraktdag jämfört med tidigare då det låg i Sverige.

Har du så bråttom, gå till lokal butik.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in