Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy Hjort
Den vanligaste orsaken till knäont vid cykling är att man trampar för tungt. Kör på lättare växlar och öka kadensen så ska du se att det blir bättre.
Ah ok, det stämmer nog in rätt bra på hur jag cyklar, kör på rätt höga växlar.
Skall testa med lägre växlar nästa gång jag skall ut och cykla