2008-08-16, 21:56
Medlem
Vi börjar med o säga javisst urbota dumt att testa så är det gjort.
Sen för att det är min första rapport på just aktuell substans ber jag er chilla lite och låta en njuub på fb få komma till :D

Är en van konsument av alla dess droger och ikväll ska jag tamme 17 testa datura. 21:05 ikväll intogs det två blad samt en blomma i te form. Har gått 40 minuter sen dess, förväntar mig inget utan låter kvällen glida på med lite cs och fb. Enda jag har nu är ryssningar efter 2veckors tramadol tuggande. dag två "nykter" dvs

Teet i sig smaksattes med vanligt te från pickwick och hade bara en liten till medelstor besk eftersmak, inget att gnälla om asså. Har verkligen dragit mig för att testa och ber inte andra göra det. Ska försöka beskriva/samanställa en seriös rapport om det nu händer/inte händer nåt. Har en spiknykter person med i lyan samt att 112 går ringa gratis i värsta fall :P

Återkommer
2008-08-16, 22:03
Medlem
ooh, spännande. En live-rapport!
Hoppas du inte dör.

/c
2008-08-16, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av konsumentarn
Vi börjar med o säga javisst urbota dumt att testa så är det gjort.
Sen för att det är min första rapport på just aktuell substans ber jag er chilla lite och låta en njuub på fb få komma till

Är en van konsument av alla dess droger och ikväll ska jag tamme 17 testa datura. 21:05 ikväll intogs det två blad samt en blomma i te form. Har gått 40 minuter sen dess, förväntar mig inget utan låter kvällen glida på med lite cs och fb. Enda jag har nu är ryssningar efter 2veckors tramadol tuggande. dag två "nykter" dvs

Teet i sig smaksattes med vanligt te från pickwick och hade bara en liten till medelstor besk eftersmak, inget att gnälla om asså. Har verkligen dragit mig för att testa och ber inte andra göra det. Ska försöka beskriva/samanställa en seriös rapport om det nu händer/inte händer nåt. Har en spiknykter person med i lyan samt att 112 går ringa gratis i värsta fall :P

Återkommer

Appappapp...
Går något fel får inte 112 under några som helst omständigheter kontaktas. Din kamrat ska skapa desperata poster i Drogakuten när du ligger livlös, lila i plytet på dass och drar ett andetag i minuten.
2008-08-16, 23:57
Medlem
Hehe, låter ju riktigt gött faktiskt.

edit: Min liverapport på HBW blev låst blev låst pga. regelbrott, och så fick jag även ett mail med en varning från admin/mod/whatever. Kanske blir favorit i repris
Senast redigerad av Amaterasu 2008-08-17 kl. 00:00.
2008-08-17, 02:11
Medlem
Datura är alltid väldigt intressant att läsa om. Hoppas inget går snett. Kom med uppdatering så fort du kan
2008-08-17, 12:28
Medlem
Ricky_s avatar
R.i.p
2008-08-17, 21:39
Medlem
Husbögens avatar
Vad hände?
2008-08-17, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amaterasu
Hehe, låter ju riktigt gött faktiskt.

edit: Min liverapport på HBW blev låst blev låst pga. regelbrott, och så fick jag även ett mail med en varning från admin/mod/whatever. Kanske blir favorit i repris

Va! får man inte skriva live rapporter? vad är de för lunarstorm fasoner

TS: är du på hispan eller banned?
2008-08-17, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park
Va! får man inte skriva live rapporter? vad är de för lunarstorm fasoner

TS: är du på hispan eller banned?

Kaxig eller inser du inte att du att tagit en drog som är farlig?
2008-08-17, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Kaxig eller inser du inte att du att tagit en drog som är farlig?

Menar du mej?
Ts har inte varit inloggad sen 23:04 igår...
2008-08-17, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park
Menar du mej?
Ts har inte varit inloggad sen 23:04 igår...

Och förvisso har han bara en post. Han kommer förmodligen inte tillbaka. Kan vara en sån där som vill "skrämmas" och få andra på andra tankar.
2008-08-17, 23:36
Medlem
Sleazebags avatar
I vilket fall så är Datura och Änglatrumpet två helt skilda växter, även om det är samma alkaloider i båda fallen som agerar biljett till himmelriket.
Får hoppas att TS kommer tillbaka och utvecklar lite, få substanser gör sig så bra i tripprapportsform som dellerianter.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in