2008-08-16, 19:44
Medlem
Herr gurkas avatar
Nu är det så att jag tänkte hänga upp en säck här hemma och behöver tips på material och tillvägagångssätt (Någon kanske tom kan posta en guide)
Jag är inte så sugen på att lägga Xk pengar på en säck när jag har sett flera hemmagjorda.
Citera
2008-08-16, 19:53
Medlem
dequelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Nu är det så att jag tänkte hänga upp en säck här hemma och behöver tips på material och tillvägagångssätt (Någon kanske tom kan posta en guide)
Jag är inte så sugen på att lägga Xk pengar på en säck när jag har sett flera hemmagjorda.

http://jawbonejournal.blogspot.com/2...ting-real.html

Annars, om du bor i Stockholm eller har möjlighet att komma hit, så kan du få min för ett flak öl. Min förra katt har klöst på den, men den har klarat av sparkar och slag hittils. Annars är det bara att silvertejpa den....

Edit: Såg att du bodde i Skåne.
Citera
2008-08-16, 20:13
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dequelo

Annars, om du bor i Stockholm eller har möjlighet att komma hit, så kan du få min för ett flak öl. Min förra katt har klöst på den, men den har klarat av sparkar och slag hittils. Annars är det bara att silvertejpa den....

Tack ändå!!!

Jävla skön stil snubben på videon har!!!!

Iaf. tack för länken!!
Citera
2008-08-17, 20:12
Medlem
Hajimes avatar
Citat:

Är helt klart intresserad av säcken, skulle vara guld om du kunde pma bild
Citera
2008-08-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka

Låt mig bara tipsa om att jag idag köpte en 15 kg slagsäck från Stadium. Normala priset var 900:- men om man har Stadiumkort så kostar det endast 500:- (bara att fråga i kassan). Inte så farligt mycket
Citera
2008-08-20, 19:31
Medlem
Hajimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kackel
Låt mig bara tipsa om att jag idag köpte en 15 kg slagsäck från Stadium. Normala priset var 900:- men om man har Stadiumkort så kostar det endast 500:- (bara att fråga i kassan). Inte så farligt mycket
duvet inte om dom har någon liknande kampanj för en man kan sparka på?
Citera
2008-08-20, 21:22
Medlem
Knivskarps avatar
Citat:

Bländande teknik från herren i videon!
Citera
2008-08-20, 23:37
Medlem
MoribundWorlds avatar
Citat:

Säkert yellow bamboo-mästare.
Citera
2008-08-21, 17:20
Medlem
Robertsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivskarp

"John Fike
Lima, Ohio, United States
I'm a copywriter specializing in health and fitness. I'm also a fitness and martial arts enthusiasts. "

Det roliga är att han ser ut som en säck potatis samt är helt värdelös på säcken
Citera
2008-08-21, 20:38
Medlem
koZmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertson
"John Fike
Lima, Ohio, United States
I'm a copywriter specializing in health and fitness. I'm also a fitness and martial arts enthusiasts. "

Det roliga är att han ser ut som en säck potatis samt är helt värdelös på säcken

hahahah! klockrent!
Citera
2008-08-21, 21:27
Medlem
Jag skulle inte bygga en egen säck då det är extremt svårt att bygga en bra säck som är bra stoppad.
Köp för helvete inte heller en stadiumsäck då de som sagt väger 15 kg......
Invesetera hellre i en bra, tung säck som inte rör på sig för mycket när du slår/sparkar annars är det liksom ingen idé att ha en säck.
Budo-Fitness har schyssta säckar till ett bra pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in