Citat:
Ursprungligen postat av Forums_horny
Jasså? Då kan du inte ha varit där speciellt många gånger. Visst ölen är jättebillig, men när man ska handla sin andra eller tredje så får man höra "Nej du är för full" sen efter 00.00 när priset höjs igen. Då kan man köpa hur mycket somhelst, sen är vakterna helmysko där.
Men visst puben är bra och folket är OFTAST bra, men inte vanliga kvällar. När det är typ Club 2 Fingers så är det bäst.
Haha. Inte varit där speciellt många gånger? Jag är där i stort sätt jämt (dock inte på senaste tid då jag inte orkar festa längre). Jag var där under en hel sommar, varje onsdag och varje fredag & lördag och har aldrig hört "du är nog för full". Jag har inte varit med om att dom sagt det till mina polare heller, förutom min farsa en gång, men han var verkligen för full haha.
Jag tycker i alla fall om Svea, en mysig liten krog med trevligt folk och bra personal, sen vet jag inte så mycket om vakterna, har inte varit där på ett tag och dom byts ju ut lite hit och dit. Och bästa klubben är absolut Club 2 fingers.