2008-08-14, 23:48
Medlem
Vill föreslå en förbättring i ämnet "Sex". -Det jag saknar mest hör till kategori "Sexleksaker"
Förslag på ämnen:
-Sexleksaker (tror många undrar över nya produkter)
-Butiker (kanske hör ihop med "Sexleksaker")
-Recensioner (Annat än prostituerade och bordeller, d.v.s. film, butiker, leksaker, m.m.) (kan iofs. höra ihop med sexleksaker/butiker)
-könsSjukdomar

Rent allmänt saknar jag också att man inte kan se om det är en kille eller tjej som skriver...
Citera
2008-08-14, 23:49
Medlem
soptippsbosses avatar
Könssjukdomar hör väl ändå till Medicin & Hälsa?

De andra har jag ingen åsikt om.

Citat:
Ursprungligen postat av Slugg0

Rent allmänt saknar jag också att man inte kan se om det är en kille eller tjej som skriver...

Ragga får du göra på andra ställen.
Citera
2008-08-15, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Ragga får du göra på andra ställen.

Det var iofs inte syftet i mitt fall, det kan vara intressant att se om åsikterna i posterna kommer från kille eller tjej.
-T.ex. i topicen Vilken ställning är bäst? -Säg att 10 olika personer svarar "jag gillar att bli tagen bakifrån" -Vore det inte en aning intressant om det är killar eller tjejer som svarar?
Eller om frågan skulle vara "Hur får jag min parner att bli upphetsad?" -I det fallet bör ju svaren vara olika om det är en kille eller tjej som frågar..??
Citera
2008-08-15, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Könssjukdomar hör väl ändå till Medicin & Hälsa?
Det kan jag dock gå med på.
Citera
2008-08-15, 03:00
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Vill föreslå en förbättring i ämnet "Sex". -Det jag saknar mest hör till kategori "Sexleksaker"
Förslag på ämnen:
-Sexleksaker (tror många undrar över nya produkter)
-Butiker (kanske hör ihop med "Sexleksaker")
-Recensioner (Annat än prostituerade och bordeller, d.v.s. film, butiker, leksaker, m.m.) (kan iofs. höra ihop med sexleksaker/butiker)
-könsSjukdomar

Könssjukdomar hör hemma bland alla andra sjukdomar, dvs i medicin och hälsa. Allt det andra går ypperligt att placera i erotik och sexualitet. Det finns redan en del trådar i de ämnen du nämner där.
Citera
2008-08-15, 03:12
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Det var iofs inte syftet i mitt fall, det kan vara intressant att se om åsikterna i posterna kommer från kille eller tjej.
-T.ex. i topicen Vilken ställning är bäst? -Säg att 10 olika personer svarar "jag gillar att bli tagen bakifrån" -Vore det inte en aning intressant om det är killar eller tjejer som svarar?
Eller om frågan skulle vara "Hur får jag min parner att bli upphetsad?" -I det fallet bör ju svaren vara olika om det är en kille eller tjej som frågar..??
Även om det skulle kunna vara intressant så väger anonymiteten mycket tyngre på flashback. Ifall det nu är intressant för frågeställningen vilket kön man har så får man helt enkelt be folk att skriva det i sitt inlägg. De som inte vill göra detta slipper.
Citera
2008-08-15, 10:00
Medlem
Snövits avatar
Vill folk skriva ut sitt kön gör de det annars väljer man att vara hemlig med det och det är också helt ok på Flashback och inget vi har några planer på att ändra.

Som Evilhoney redn har skrivit så hör sjukdomar hemma i medicin och hälsa och trådar om leksaker, shoppar m.m. passar jättebra inom ämnet erotik och sexualitet.

Om man vill kan man skapa samligstrådar för både shoppar och recensioner säg bara till så kan vi moderatorer slå ihop befintliga. Vill man indexera och skapa länksamlingar går det också bra sådana kan också klistras. Om ni gör själva jobbet så hjälper gärna vi till med de extra knappar vi har. Förut försökte vi moderatorer skapa sådant då och då med i takt med att forumet har växt går vår tid åt till att gå igenom trådar och hålla forumet realtivt trams och OT fritt.
Citera
2008-08-15, 14:18
Medlem
Yules avatar
kanske en underkategori för homosexualitet i alt. sexualiteter? Tycke det har varit ett jävla massa gnäll om det.
Citera
2008-08-17, 02:10
Medlem
ok
Citera
2008-08-17, 03:24
Medlem
Sgt John Keels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
kanske en underkategori för homosexualitet i alt. sexualiteter? Tycke det har varit ett jävla massa gnäll om det.

Gnället gällde väl snarare huruvida homosexualitet var en alternativ sexualitet.

/Adrian
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in