• 1
  • 2
2008-08-21, 20:45
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Vad fan snackar du om att det är Sossarna? Det är väll snarare median, och de flesta journalister är antingen Kommunister eller Feminister och det är klart att de hatar Sverige! Sossarna har ju byggt upp Sverige delvis, så varför skulle vi hata Sverige?
Okej jag tänker inte gå in i clinch med dig hur mediaklimat och politik går ihop med varandra i samhället.
Men jag kan göra det enklare för dig bara genom att citera ditt älskade partis ledare...
Mona qutes=
"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."
Mona Sahlin i ett tal inför Turkiska ungdomsförbundets tidning Euroturk i mars 2002.
Eller...
"Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet."
Dåvarande integrationsminister Mona Sahlin i en intervju i Göteborgs-Posten den 22 oktober 2000.
eller varför inte
"jag hatar allt typiskt svenskt"

Ett litet axplock bara...
Senast redigerad av ≈MisterPapa≈ 2008-08-21 kl. 20:48.
Citera
2008-08-23, 19:33
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ≈MisterPapa≈
Okej jag tänker inte gå in i clinch med dig hur mediaklimat och politik går ihop med varandra i samhället.
Men jag kan göra det enklare för dig bara genom att citera ditt älskade partis ledare...
Mona qutes=
"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."
Mona Sahlin i ett tal inför Turkiska ungdomsförbundets tidning Euroturk i mars 2002.
Eller...
"Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet."
Dåvarande integrationsminister Mona Sahlin i en intervju i Göteborgs-Posten den 22 oktober 2000.
eller varför inte
"jag hatar allt typiskt svenskt"

Ett litet axplock bara...

Jag hatar typiskt Mona osv...
Citera
2008-08-23, 21:53
Medlem
Lantbruks avatar
OS är något mycket vackert, och det är med glädje man bevittnar den fredliga stämningen och positiva nationalismen som råder i arrangemanget.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in