2008-08-14, 20:37
Medlem
MoribundWorlds avatar
Två märkliga saker: i vista kan man ju välja mapptyp, och då jag föredrar mapptypen "alla filer" så har jag flera gånger ställt in mappen på detta alternativ. Men några gånger senare när jag går in i mappen igen så har den ändrat tillbaka till t.ex. mapptypen "musik".

Samma sak händer när jag i många mappar lagt till "senast ändrad" som sorteringsalternativ. Vista ändrar efter ett tag tillbaka så att detta försvinner. JAG BLIR TOKIG!!!!!!
Citera
2008-08-14, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoribundWorld
Två märkliga saker: i vista kan man ju välja mapptyp, och då jag föredrar mapptypen "alla filer" så har jag flera gånger ställt in mappen på detta alternativ. Men några gånger senare när jag går in i mappen igen så har den ändrat tillbaka till t.ex. mapptypen "musik".

Samma sak händer när jag i många mappar lagt till "senast ändrad" som sorteringsalternativ. Vista ändrar efter ett tag tillbaka så att detta försvinner. JAG BLIR TOKIG!!!!!!

Har XP och har exakt samma fel. Jag blir också tokig! Sjukt störande när man suttit och ordnat så förstör Windows min fina ordning...
Citera
2008-08-15, 00:36
Medlem
MoribundWorlds avatar
Verkar inte finnas någon lösning. Älska windows.
Citera
2008-08-15, 06:35
Medlem
Explorer (Utforskaren) är buggig som fan. Finns inte mycket man kan göra åt det annat än att byta OS så pengarna inte går till MS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in