2008-08-14, 12:08
Medlem
Lingolangos avatar
Jag skulle ansluta min bärbara (Acer Aspire 9304) till min tv, men det skulle jag aldrig ha gjort. TV´n är svart (dock utan "ingen signal") och på datorn är mus pekaren det enda jag får fram.
Jag har startat om datorn utan TV´n och skärmen är släckt tills det kommer upp en windowsloggo, sen är allt svart förutom en muspekare. Jag har prövat Fn+F5 men inget händer... Kan nån hjälpa mig?
Citera
2008-08-14, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingolango
Jag skulle ansluta min bärbara (Acer Aspire 9304) till min tv, men det skulle jag aldrig ha gjort. TV´n är svart (dock utan "ingen signal") och på datorn är mus pekaren det enda jag får fram.
Jag har startat om datorn utan TV´n och skärmen är släckt tills det kommer upp en windowsloggo, sen är allt svart förutom en muspekare. Jag har prövat Fn+F5 men inget händer... Kan nån hjälpa mig?

Starta om datorn i felsäkert läge och ändra tillbaka till primär skärm borde väl funka?
Citera
2008-08-14, 14:52
Medlem
Lingolangos avatar
Problemet är att jag aldrig får chans att välja felsäkert läge i och med att skärmen är helt svart. Inte ens bios skärmen kommer upp.
Jag har dock stängt av strömmen och startat om, tryckt pil ner och enter då felsäkert läge alternativet brukar kommer upp, dock med samma resultat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in