2008-08-14, 05:59
Medlem
Ardvahns avatar
Har låtit en annan person skriva en del med kontot jag har, mest i de poliska forumen. Polare som är för lat att skaffa eget konto. Och förra dygnet ägnade jag mig åt att låtsas att Ardvahn ifråga är alban, vilket han inte är. Även fast det var ganska roande.
Men, jag vill gärna få en ny start, och hoppas att det går bra.
Skriver detta inlägg eftersom ni kanske ser igenom "den dubbla personligheten" själva och stänger av mig utan att höra med mig. Nu vet ni att jag ber om ursäkt och tänker ha kontroll själv över kontot framöver, inget albantrollande heller.

Jag har givetvis en frågeställning också. Är det okej ändå att använda ett konto på det här sättet? Inte för att jag tänker fortsätta med det, men det är inte okej vad jag förstår?

Peace
Senast redigerad av Ardvahn 2008-08-14 kl. 06:37.
2008-08-14, 06:05
Medlem
schabo-labos avatar
Egotråd.
2008-08-14, 06:18
Medlem
Ardvahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Egotråd.

Nja. Vill givetvis nå ut till andra användare också, som kan ha fått ett felaktigt intryck och ha fattat åsikter om mig som inte är nödvändiga, och som kan försvåra i framtida diskussioner. T.ex. Ruskigbuss. Du är en reko snubbe, och jag beklagar att din debattstil blev kritiserad förut. Tycker du bidrar med kvalitet i det forumet.
Ber även om ursäkt till de jag kallade "svennerasister" i revisionistforumet.
Senast redigerad av Ardvahn 2008-08-14 kl. 06:29.
2008-08-14, 07:16
Medlem
t0rsks avatar
Nej, detta är en jävla egotråd.

Hade varenda jävel gjort en tråd varje gång de tycker att de gjort nåt fel på fb hade det inte fungerat, fattar du väl?
2008-08-14, 07:19
Medlem
Ardvahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsk
Nej, detta är en jävla egotråd.

Hade varenda jävel gjort en tråd varje gång de tycker att de gjort nåt fel på fb hade det inte fungerat, fattar du väl?

"Varenda jävel" tror jag inte använder kontot på det sättet.
Och som sagt, jag vill också veta om det trots allt är tillåtet att ha fler än en person som använder samma konto.

Att ha multipla konton med olika "karaktärer" är ju förbjudet t.ex....
2008-08-14, 08:26
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardvahn
"Varenda jävel" tror jag inte använder kontot på det sättet.
Och som sagt, jag vill också veta om det trots allt är tillåtet att ha fler än en person som använder samma konto.

Vet inte vad du menar, med olika "karaktärer", men man får väl ändå ha multipla konton så länge man inte skriver med varandra eller liknande?

Vad jag kan se står ju inget i reglerna om det du skriver så jag förmodar att det är tillåtet.
Senast redigerad av Flakon 2008-08-14 kl. 08:28.
2008-08-14, 09:23
Medlem
Snövits avatar
Citat:

Du kan ha hur många jävla karaktärer du vill på ditt konto. Däremot får du inte ha två konton och med dem missbruka och tex debattera med dig själv eller starta liknade trådar.
2008-08-14, 09:30
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Jag har givetvis en frågeställning också. Är det okej ändå att använda ett konto på det här sättet? Inte för att jag tänker fortsätta med det, men det är inte okej vad jag förstår?

Peace

Det är tillåtet. Men det har vissa risker. Begår din kompis ett regelbrott så drabbas du. Och håller man på att växla mellan flera konton, kompisar imellan så kan det bli så att flera konton åker på straff. För man ska inte kunna gömma sig undan påföljd genom att växla mellan konton. En med alla, alla med en!

Dessutom kommer din trovärdighet skjutas i bitar av sånt här. Tror inte det finns en enda albanist som har nån större trovärdighet här, så som de i allmänhet brukar bete sig.

Och folk har bättre minne än man kan tro...
2008-08-14, 09:56
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Du kan ha hur många jävla karaktärer du vill på ditt konto. Däremot får du inte ha två konton och med dem missbruka och tex debattera med dig själv eller starta liknade trådar.

Får man skriva i samma trådar med olika konton? om man inte debatterar med sig själv eller "angriper" såna som tycker olika
2008-08-14, 10:02
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
Får man skriva i samma trådar med olika konton? om man inte debatterar med sig själv eller "angriper" såna som tycker olika

Ja och nej. Du får skriva med ett konto i tråden och sedan fortsätta diskussionen med ett annat men du får inte efter det skriva igen med det första kontot i tråden. Någon får rätta mej om jag skulle ha fel.
2008-08-14, 10:09
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Ja och nej. Du får skriva med ett konto i tråden och sedan fortsätta diskussionen med ett annat men du får inte efter det skriva igen med det första kontot i tråden. Någon får rätta mej om jag skulle ha fel.

1.07. Missbruk av multipla konton är förbjudet

Det kan finnas godtagbara orsaker till att ha multipla konton, men det är inte tillåtet att ha flera användare som diskuterar exakt samma frågor om man inte är öppen med det. Vid misstanke om missbruk ska RP eller PM användas till att meddela moderatorerna om detta, (för att inte riskera bryta mot regel 1.06).

Missbruk av multipla konton, exempelvis att man omväxlande använder flera konton i samma tråd, resulterar i bannlysning av samtliga konton.

Det är inte tillåtet att besöka forumet (inklusive IRC) genom ett alternativt konto ifall man är temporärt eller permanent avstängd.
2008-08-14, 10:21
Medlem
Ardvahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit

Tack för redogörandet, men varför så sur ton?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in