• 1
  • 2
2010-02-12, 23:37
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Oj har den här gamla tråden fått liv igen. Det här med skelett det intresserar folk, det blir lite spännande då, lite som ett mysterie.

Precis, jag kommer faktiskt ihåg hur jag tänkte när jag skrev det där inlägget, jag tänkte att om mördaren inte greps kanske han begick självmord efteråt eller nått dylikt.

Hade nog tittat för mycket på TV den kvällen för just nu känns den teorin väldigt långtsökt. Jag håller helt med dig det har nog inget med varandra att göra, såg nu också på svenska mord att mördaren greps antingen missade jag det när jag skrev inlägget eller också har tråden på svenska mord uppdaterats efter att jag läste om mordet.

Ja, fallet "går igen" *skäms för opassande skämt *

Det är konstigt om inte skelettdelarna ska kunna leda till identifieringen av personen de hörde till. Men det kan kanske tyda på att den döde inte var ifrån Gästriketrakten, kanske en bra bit därifrån. Han kanske inte ens var svensk medborgare. Mystiskt fall.
Citera
2012-01-06, 20:33
Medlem
J-ssons avatar
Det här är en gammal tråd, men blev det någon lösning på skelettfyndet? Ingen DNA etc som matchade försvunna personer?
Citera
2013-04-14, 19:02
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Kriminalhistoria --> Försvunna personer
/Moderator
Citera
2021-07-04, 14:25
Medlem
Psyko-Logicas avatar
Vet man mera idag?
Citera
2021-07-04, 14:30
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko-Logica
Vet man mera idag?

Länken i trådstarten funkar inte längre. En av anledningarna till att man alltid ska citera lite från artikeln….

Hade varit intressant att se bilden på örhänget.

Finns detta omskrivet någon annanstans?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in