2008-08-13, 20:51
Medlem
siros avatar
Som sagt efter varje träningspass så känner jag mig väldigt "fryssen". Inte lite heller ibland är det nästan så man skakar av kyla. När jag ställer mig i duschen efter så börjar jag duscha varmt sen när jag duschat färdigt så har jag fått höja till det varmaste inte ens 5 min i det gör mig varm. Efteråt klar jag på mig lång byxor och en tjock tröja men det dröjer ca 30 min innan jag slutar frysa. Undrar om det har något med träningen att göra? Nån mer som känner lika?

Annars vad kan det bero på att det blir såhär?

// Siro
Citera
2008-08-13, 20:52
Bannlyst
Svettas du mycket under passet?
Citera
2008-08-13, 20:55
Medlem
siros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Svettas du mycket under passet?
Ja och nej. Ibland mer och ibland mindre. beror på klädsel och om jag cyklar inomhus eller utomhus. Inomhus mycket svett men då sitter jag i ett varmt rum, utomhus inget svett alls men det fläktar lite mer som sagt då. Men jag dricker mycket före undre och efter träningen. Så ingen vattenbrist tror jag..

// Siro
Citera
2008-08-13, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siro
Ja och nej. Ibland mer och ibland mindre. beror på klädsel och om jag cyklar inomhus eller utomhus. Inomhus mycket svett men då sitter jag i ett varmt rum, utomhus inget svett alls men det fläktar lite mer som sagt då. Men jag dricker mycket före undre och efter träningen. Så ingen vattenbrist tror jag..

// Siro

Tänkte mer på att mycket svett = våta kläder - och kan leda till viss frusenhet.
Citera
2008-08-13, 21:11
Medlem
siros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Tänkte mer på att mycket svett = våta kläder - och kan leda till viss frusenhet.
Jo men idag var jag tex ute och cyklade men svettades knappt något. Direkt när jag kom slängde jag mig i duschen men fryser ändå lika mycket :S

// Siro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in