2008-08-13, 08:33
Medlem
Hej! För två dagar sedan fick jag ett skitkul problem på datorn då jag av installerade Bonjour som tydligen var en del av iTunes. Jag märkte det när jag startade upp iTunes och fick ett felmedelande om att jag inte skulle kunna kolla Apple TV osv, fuckit liksom använder ändå inte det. Man varje gång jag startar iTunes så hängde datorn sig så jag avinstallerar iTunes för att sedan ominstallera det (har inte orkat än).

Det som händer då är att varje gång jag startar någon film eller musik så hänger sig datorn halvt! Det spelar ingen roll om jag spelar upp genom VLC, WMP eller streamar youtube.

Det som gör det hela roligare är att den inte hänger sig helt utan jag kan med windowstangenten ta upp och stänga startmenyn, röra musen, och få upp aktivitetshanteraren. men jagkan varken klicka med musen eller navigera mig vidare med tangentbordet.

Jag kör Windows XP 32 bitars och ljudkortet är intergrerat på mitt Gigabyte P35 DS3 moderkort.

Kan tillägga att ljudet fungerar utan problem vid inloggning och om jag chattar på msn/facebook chatten.

hilfe =)

//Umaycry
Citera
2008-08-13, 20:13
Medlem
Kan tillägga att det inte spelar någon roll vilken användare på datorn jag använder. skiter sig ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in