Citat:
Ursprungligen postat av sfc
jag fick också ett pm från megaforce ang agneta bolme-tråden.
...
så tydligen är anledningen att hon är död.
konstigt nog så fick jag inget gehör av de andra moderatorerna i forumet när jag rp:ade tråden om hasse carlsson och tråden om isaac hayes och tråden om bernie mac och tråden om sångaren i crash diet.
Palme har varit död ett tag och hans eventuella bordellbesök diskuteras än idag. Utöver detta finns det trådar om Kvibergs marknad, "Helen Wivhammar (söta tjejen på jackpot tv4sport)", "Andreas Bächi - mongot i Baren", "Robert Lundqvist från Malmö", "chipsdrottningen Signhild Arnegård-Hansen" samt "Doktor Matta" en "mer eller mindre en lokal kändis från Tibro".
Nu tror jag inte att en moderator vägrar erkänna ifall ett misstag begåtts, men det vore lite kul att veta om det finns några generella regler som brukar följas i just Skvaller eller om det är lite godtyckligt. Vare sig kravet på att personen ska vara vid liv eller ha uppnått en miniminivå av kändisskap verkar alltid vara uppfyllt, och att låsa en tråd som det uppenbarligen finns intresse för känns lite märkligt. Finns inget att prata om så självdör ju tråden. OT och trams ska givetvis rensas.