2008-09-20, 23:07
Medlem
Emerthons avatar
Jag kollar på porr ofta, varje dag nästan, men då nästan enbart lesbisk porr är det förnedrade då? Det finns ju inga män med då som kan förtrycka dem genom att spruta dem i pruttan och sen tvinga dem äta upp det. Men ibland spelar tjejerna män genom att ta på sig gummi snoppar med skärp på och sätter på de andra tjejerna precis som karlar, då blir jag väldigt förvirrad, är det förnedrade med en tjej som sätter på en annan med en gummi snopp? ibland stoppar dom in gummisnoppen i rumpan med då är det en buttplugg har jag hört.
2008-09-20, 23:11
Bannlyst
Nej gott folk. Jag funderar allvarligt talat på att starta upp en amatörporrsida , där jag är huvudansvarig, och givetvis tar reda på hur dom som medverkar mår/bakgrund/frivillighet/formulär på frågor och svar som måste se bra ut om man skall få medverka. Fan...det hade kunnat bli riktigt schysst jööööö
Vad tycker ni?
Är det en bra ide?
2008-09-20, 23:21
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinna
Nej gott folk. Jag funderar allvarligt talat på att starta upp en amatörporrsida , där jag är huvudansvarig, och givetvis tar reda på hur dom som medverkar mår/bakgrund/frivillighet/formulär på frågor och svar som måste se bra ut om man skall få medverka. Fan...det hade kunnat bli riktigt schysst jööööö
Vad tycker ni?
Är det en bra ide?

hur tnker du dig den ekonomiska biten? finansiering ur egen ficka?
2008-09-20, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av locman
hur tnker du dig den ekonomiska biten? finansiering ur egen ficka?

Kan väl starta en hemsida (blogg där alla frivilliga kan tänka sig att lämna ut sina hemmagjorda p-rullar)
2008-09-21, 00:04
Medlem
Securions avatar
Först sa tokfan:

Citat:
Givetvis finns det ju den såkallade amatörporren som också utnyttjar offer som redan ligger ner eller människor som medverkar som inte förstår vad dom ger sig in i alternativt medverkar för att dom har ett enormt bekräftelsebehov som i sin tur kan ifrågasättas.

... och nu:

Citat:
Nej gott folk. Jag funderar allvarligt talat på att starta upp en amatörporrsida , där jag är huvudansvarig...

2008-09-21, 00:11
Medlem
moderatswings avatar
Tråd urspårad och låst!

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här