ghandi : mycket bra !! Det enda tråkiga var ljudet, annars var det man såg riktigt bra. Jag har kommit fram till att jag gillar att se när det spills ut ifrån munnen samtidigt som killen kommer
ghandi : mycket bra !! Det enda tråkiga var ljudet, annars var det man såg riktigt bra. Jag har kommit fram till att jag gillar att se när det spills ut ifrån munnen samtidigt som killen kommer
Kul att dom uppskattas .. får höra av dig om du söker fler så får jag se vad jag kan göra.
ja ljudet kan ses som en nackdel, men även fördel. Liknande scener är bra, men då får det INTE vara klipp i filmen så dom klipper innan det "koms" o det inte e cum som stoppats in i munnen på tjejen för att se ut som cum.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!