2008-08-13, 01:13
Bannlyst
Gûtt

Härligt att det börjar gå bättre för dig. Hur känner du dig? Känns det som om eländet börjar ta slut? Jag tycker det verkar som om det värsta är över, fast det lär ju klia lite i fingrarna nu när du är hemma och har tillgång, men jag tror du klarar det! =)
Citera
2008-08-13, 19:22
Medlem
Fontainebleaus avatar
Hoppas du slipper framtida missbruk, du verkar vara en person som skulle klara det med, från dina andra inlägg jag läst.
Citera
2008-08-13, 20:36
Medlem
CXTs avatar
Starkt gjort. Bra skrivet. Lycka till.
Citera
2008-08-13, 22:26
Medlem
adampoos avatar
Mycket bra läsning och en ögonöppnare
Citera
2008-08-13, 23:29
Medlem
Mycket bra och inlevelserikt skrivet!!
Citera
2008-08-14, 00:03
Medlem
CoiloCs avatar
Jag och en kompis har under en tid funderat på att köpa lite benso/ångestdämpande, din tråd satte stopp för de planerna på direkten.

Din rapport/logg har varit mycket gripande, jag hoppas verkligen att du inte hamnar i samma skit igen!
Utav dina andra inlägg jag läst, verkar du vara en vettig och smart tjej, det borde inte vara några större problem fö dig nu att ta dig ur den här skiten helt.
Jag håller tummarna för dig, lycka till nu, fan!

Förresten (5/5 "Kul utan knark" stickers )
Citera
2008-08-14, 11:48
Medlem
Jätte bra rapport och jag hoppas innerligen att allt blir bättre
Citera
2008-08-14, 12:40
Medlem
Husbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Jag och en kompis har under en tid funderat på att köpa lite benso/ångestdämpande, din tråd satte stopp för de planerna på direkten.
Din rapport/logg har varit mycket gripande, jag hoppas verkligen att du inte hamnar i samma skit igen!
Utav dina andra inlägg jag läst, verkar du vara en vettig och smart tjej, det borde inte vara några större problem fö dig nu att ta dig ur den här skiten helt.
Jag håller tummarna för dig, lycka till nu, fan!

Förresten (5/5 "Kul utan knark" stickers )

Bra beslut. Ge er inte in på att missbruka eller "ha kul" med benzo. Det är väldigt lätt att fastna och är ett helvete att ta sig ur, om man ens klarar det. Jag har medicinerats med benzodiazepiner och det är väldigt effektivt mot ångest men det krävdes en lång uttrappning för att sluta bruka dom, t.o.m som medicin...
Citera
2008-08-14, 16:29
Medlem
Baltassars avatar
Väldigt intressant läsning, feeln´for ya
5/5
Citera
2008-08-15, 09:56
Medlem
Vias avatar
Fyfan vad bra du skriver. Sitter här med en tår i ögat till morgonkaffet, tur att tanten är ute med hundarna så hon inte ser mig. *pinsamt*
Håller alla tummar jag har för dig.
Citera
2008-08-15, 10:50
Medlem
Trots att jag är mot allt som är sluta knarka, så känns det oehört glädjefyllt att läsa när någon som är helt nere tar sig ut igen . Lycka till!.
Citera
2008-08-19, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Husbögen
Jag undrar om du har nån plan för hur du ska lyckas hålla dig knarkfri, förutom att inte knarka? Bor du själv? Har du brutit med din kran och "ohälsosamma" kompisar? Har du nåt att uppehålla dig med så att du inte ska knarka av uttråkning? Du måste förändra hela ditt levnadssätt för att hålla dig fri.
Det är -ec5s det s60 är -r6b3e0et, efteråt, a33 ångest 6ch 26nta2ten 0ed de ga03a -63arna,,,, har vä33
Citat:
Ursprungligen postat av Ceaseless
Du skriver att du fick EP-anfall. Menar du då epilepsi-anfall? I så fall, hade du det medfött eller fick du det på grund av drogerna?
1a, det var -ga dr6gerna s60 1ag f5c2 e-e3e-s5, -ga f+r snabb nedtra--n5ng,

Det en de 3 sen; åker in igen imorgon pga positiva up i efterföljande öppenvård. Men det gör inget, det är ändå så vidrigt jobbigt att hålla sig drogfri på nätterna, när ångensten äter upp en och man bara vill skjuta i sig fix eller skjuta sig i huvudet. Nästan skönare att ligga inne då, bara det nu inte blir Lvm, men det verkade inte så, inte om jag är medgörlig nu....

Ed5t, nåt e fe3 tangentb6rd,,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in