2008-08-12, 01:30
Bannlyst
Jag vill få bort min mail från flash har hållt på en bra stund nu hur gör jag nån som vet de.
2008-08-12, 01:33
Medlem
Kafes avatar
Gå in på Kontrollpanelen

Sen redigera profil

sedan Redigera E-post och lösenord och där har du det. =)
2008-08-12, 01:34
Medlem
Nakenchocks avatar
Menar du att du inte kan deleta ett mail?
2008-08-12, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Menar du att du inte kan deleta ett mail?

Ja det kan vara svårt att veta vad miss-78 egentligen menar?

-Men pm`en kan ju hänga kvar i cache-minnet ett tag så man inte ser att dem är raderade iaf (om miss-78 blev något klokare nu)?
2008-08-12, 03:01
Medlem
Empresss avatar
Detta hör inte hemma i Övrigt.

Frågor/Förslag som berör Flashback skall tas på Flashback-forumet.

Övrigt -----> Flashback.

/Modd
2008-08-12, 03:33
Bannlyst
Jag påpekade igår för den hör förvirrade flickan att om man inte vill ha massa svin som addar hennes MSN bör man inte ha den på snabbmeddelande som hon har, det är med största sannolikhet det hon undrar över hur det tas bort. Jag är även 100% säker att det redan finns en förklaring till hur det går till i befintlig tråd.

Retroaktiv abort is the shit.
2008-08-12, 06:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag påpekade igår för den hör förvirrade flickan att om man inte vill ha massa svin som addar hennes MSN bör man inte ha den på snabbmeddelande som hon har, det är med största sannolikhet det hon undrar över hur det tas bort. Jag är även 100% säker att det redan finns en förklaring till hur det går till i befintlig tråd.

Aha, nu förstår jag!
Hon ångrar att hon har skrivit sin mejladress på kontaktinfo`n

Är fan inte lätt att deschiffrera miss-78`as kodade skrift, hade tyskarna haft henne som radiosignalist under WW2 så hade aldrig britterna lyckats
2008-08-12, 06:52
Bannlyst
Dem hade lyckats britterna he du e för rolig. Jag e inte förvirrad men förstår om ni fått den uppfattningen genom mina stavelser. Förlåt OT men måste säga detta så ni förstår. Jag försöker, tränar, i kbt för och våga skriva ut ord jag inte gjort på länge. Men på msn skriver jag rätt bra och gått emot en del ord men nu har jag lyckats radera min mail tro jag shysst ni hjälper till så gott de går ha de bra.
2008-08-12, 10:47
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Dem hade lyckats britterna he du e för rolig. Jag e inte förvirrad men förstår om ni fått den uppfattningen genom mina stavelser. Förlåt OT men måste säga detta så ni förstår. Jag försöker, tränar, i kbt för och våga skriva ut ord jag inte gjort på länge. Men på msn skriver jag rätt bra och gått emot en del ord men nu har jag lyckats radera min mail tro jag shysst ni hjälper till så gott de går ha de bra.

din mail ligger kvar, gör om gör rätt
2008-08-12, 10:53
Medlem
Snövits avatar
Ta bort den där du la till den. Kontrollpanelen --> Redigera profil - radera och spara.
2008-08-12, 12:05
Bannlyst
Gå de och se om den e borta nu.
2008-08-12, 12:08
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Gå de och se om den e borta nu.

Antar att du menar "Går det att se om den är borta nu.".

Det kan du lätt se genom att gå in i din profil. Men nej, den är inte borta.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in