2008-08-10, 18:54
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apknullaren
Här på fb finns ca 8000 mods, i alla fall i deras drömvärld.
Man kan knappt skriva ett inlägg här utan att det kommer en massa länkar och frågor varför inte någon annan tråd duger eller folk som skriver att tråden borde låsas, kan ni inte förbjuda folk att kläcka ur sig såna kommentatorer. Istället för att skriva en massa bajs så är det väl bättre göra en rp.

Ganska intressant fenomen med alla låtsasmods, deras högsta önskan är att bli moderator här på fb, vissa skulle nog offra armar och ben för att bli det.

Jag skulle knappast göra nåt sånt här skitjobb gratis. Jag vet att jag är kvalificerad och att ni vill ha mig som moderator men jag är inte intresserad, tyvärr.

RP!!! TRÅD LÅST?!?!

OnTopic: Det finns för fan ingen topic.
2008-08-10, 18:56
Medlem
Citat:
Man kan knappt skriva ett inlägg här utan att det kommer en massa länkar och frågor varför inte någon annan tråd duger eller folk som skriver att tråden borde låsas, kan ni inte förbjuda folk att kläcka ur sig såna kommentatorer. Istället för att skriva en massa bajs så är det väl bättre göra en rp.

Ganska intressant fenomen med alla låtsasmods, deras högsta önskan är att bli moderator här på fb, vissa skulle nog offra armar och ben för att bli det.

Jag skulle knappast göra nåt sånt här skitjobb gratis. Jag vet att jag är kvalificerad och att ni vill ha mig som moderator men jag är inte intresserad, tyvärr.

Jag fick intrycket av att du själv drabbats, och sökte upp dina tidigare trådar. Det är totalt två stycken, varav två av dessa ligger i papperskorgen.
Dra helvete på er och negrerna
https://www.flashback.org/showthread.php?t=711132

En sork har bygt bo i mitt anus
https://www.flashback.org/showthread.php?t=713725

Är du rätt person att klaga på andra medlemmar här på FB?
Jag rapporterar nu ditt inlägg till moderator.
2008-08-10, 19:32
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:

Du kanske ska fundera på om det kan vara så att dina inlägg/trådstarter är under par? Den enklaste förklaringen är oftast också korrekt.
2008-08-10, 22:40
Bannlyst
jojo du, började den här tråden helt plötsligt handla om mina trådar nu bara för att jag råkade knåpa ihop ett inlägg.

Det va just det här jag menade, här på fb finns det många låtsaspoliser.
Kan tänka mig att det är nån användare som rp:ar minst 77% av alla inlägg här.
Alltid är det nån som stör sig på nåt i varje inlägg.
Varför inte förbjuda folk att skriva i forumet, då har vi alla problem lösta på en gång, jag borde få nobelpriset för min alldeles lysande idé.
2008-08-10, 23:06
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
jojo du, började den här tråden helt plötsligt handla om mina trådar nu bara för att jag råkade knåpa ihop ett inlägg.

Det va just det här jag menade, här på fb finns det många låtsaspoliser.
Kan tänka mig att det är nån användare som rp:ar minst 77% av alla inlägg här.
Alltid är det nån som stör sig på nåt i varje inlägg.
Varför inte förbjuda folk att skriva i forumet, då har vi alla problem lösta på en gång, jag borde få nobelpriset för min alldeles lysande idé.

Det du retar upp dig på är det som i dagligt tal kallas för "kompisuppfostran". Även vanliga medlemmar som jag själv har naturligtvis rätt att i all välmening kommentera inlägg.

Jag har själv blivit tillrättavisad hundratals gånger av vanliga medlemmar utan att mitt ego tagit för mycket stryk. Givetvis så var det väl vanligare när jag var ny på FB.

Jämförelse: Om jag är ute med en kompis på krogen och han får för sig att pissa i en port. Om jag då säger "skit i det, bättre att gå in på den här puben och utnyttja toaletten". Är man då en låtsaspolis?
2008-08-11, 00:02
Medlem
BoISarens avatar
Hahaha...

Fick syn på denna tråd nu. Fantastiskt att bry sig om mitt "lilla tilltag". Blev du förvirrad och trodde att jag var moderator? Titta till vänster under användarnamnet. Ett tips i all välmening.

Är diskussionen i den här tråden klar nu?

*Tråd låst*?

Det var sista gången... Jag lovar!
2008-08-11, 10:16
Medlem
El Zorros avatar
Skicka en RP nästa gång.

*Tråd låst*

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera