Du kommer få slita dygnet runt, jag har själv fött upp en kulle med 4 ungar vars mamma råkade ut för en olycka dag två. Dom klarade sig fint, men det var väldigt jobbigt att mata varannan timme ca.
Jag tycker absolut (som jag sagt förut) att du ska försöka antagligen få tag på mamman, eller skaffa en "amma". En annons på Blocket kostar 20 eller 30 kronor och hamnar på telefonräkningen. Sen kan du gå in på några olika kattforum och fråga om det finns någon kattmamma i närheten. Kruxet kan vara om den är infekterad i ögonen, då kan den smitta.
När det gäller kissgnuggning så är det bra om man kan se om det är en hona eller hane, dom kissar ju från olika ställen

Googla på kattungar och könsbestämning så får du upp tydliga bilder. Sen ska man försöka imitera mammans tvätt eftersom det även påverkar cirkulationen. Blöt en tvättlapp eller liten handduk, krama ur den ordentligt och gnugga katten försiktigt i olika riktningar. Kattmammor brukar slicka mycket på huvudena har jag sett, men magen är nog extra viktigt för matsmältningens skull. Sen efteråt är det extra viktigt att hålla den varm. Fleecematerial värmer bra. Känner du någon som har en vetekudde? en sån som man värmer i Fast annars duger 3 st stora PET-flaskor lagna i trekant med några lager handukar över.
Lycka till