2008-08-09, 13:09
Medlem
Bajskissens avatar
Finns det möjlighet av sätta lösenord på stänga av knappen i windows vista? så varje gång man ska stänga av datorn måste man skriva in ett lösenord?

Sökte men fann ingenting
Citera
2008-08-09, 15:10
Medlem
Jaekts avatar
Om man verkligen vill stänga av datorn så hjälper inget eventuellt lösenord, det är ju bara att stänga av strömmen, dra ur kontakten. Så därför låter det enligt mig ologiskt att någon sån funktion finns
Citera
2008-08-09, 15:14
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaekt
Om man verkligen vill stänga av datorn så hjälper inget eventuellt lösenord, det är ju bara att stänga av strömmen, dra ur kontakten. Så därför låter det enligt mig ologiskt att någon sån funktion finns

Min morsa vet itne hur man stänger av datorn annat än trycka på stänga av knappen i windows :P
Citera
2008-08-09, 15:22
Medlem
Jaekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supranoo
Min morsa vet itne hur man stänger av datorn annat än trycka på stänga av knappen i windows :P
hehe ok då, men kan hon inte i ursinne över sin olydiga son/dotter leta sig fram till kontakten och göra processen kort?
Citera
2008-08-09, 16:37
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaekt
hehe ok då, men kan hon inte i ursinne över sin olydiga son/dotter leta sig fram till kontakten och göra processen kort?

haha, blir hon riktigt arg så bryter hon strömen i hela huset :P Det har hon gjort ett antal gånger ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in