Seriöst? Ni som skrivit här har ni druckit tre drinkar eller? :P
Bäst:
P2 pga att när jag är full. och lite seg i huvudet. säger min mun alltid P2 när bartendern frågar. Går på automatik när jag blir full. slutsats: Den måste vara godast.
Mai Tai Mörk rom, ljus rom, cointreau, apelsinjuice, limejuice, mandelsyrup, grenadine och krossad is i ett hurricaneglas. gärna lite extra mandelsyrup, väldigt svår att få på krogar eftersom ingen krog jag känner till har mandelsyrup. Det som är så gott.
Pina Colada Skall göras på 4cl rom, ananasjuice och cocos-syrup. Fråga bartender om han/hon gör med malibu eller mjölk. Svarar han/hon "ja", välj en annan drink. Om svaret blir "ja" kvalificerar drinken sig nämligen som äcklig istället.
Äckligast:
Americano äcklig vermouth, vidrig soda, hemsk Campari. (Kan hända att ja glömt receptet eftersom det sällan är en drink någon beställer av mig)
Hashi Bashi god vodka, hemsk campari, småäcklig grape tonic eller bitter lemon, + limecordial
Dry Martini otrevlig gin, äcklig vermouth samt oliver på en pinne (WHY???)
Margarita avskyvärd Tequila, halvokej Cointreau och citronjuice, blandas till en äcklig röra som serveras i ett glas med saltad kant? Varför kan man fråga sig? Och det är en jävligt bra fråga...
Kort sagt kan man säga att alla Pre dinner cocktails är äckliga. Men smaken är ju som baken... Min är bäst.