Jag fick för första gången någonsin smaka på en ( iofs hemmagjord) dry martini, och jag överdriver verkligen inte när jag säger att det var den äckligaste drinken jag har någonsin smakat. Måste man ha gråa hårstrån för att gilla det?
Jag fick för första gången någonsin smaka på en ( iofs hemmagjord) dry martini, och jag överdriver verkligen inte när jag säger att det var den äckligaste drinken jag har någonsin smakat. Måste man ha gråa hårstrån för att gilla det?
Godaste? P2 när man är full.
Är väl ingen överdriven fan av dry martini, men en bra drajja kräver bra gin och bra vermouth, annars smakar det inte gott.
ingen aning vad drinken heter men den innehåller baileys, kahlua, bols banan (banan likör) och sen röd mjölk. Så jävla god
Det värsta jag druckit är Midori, Lime juice och apelsin juice.
Kanske heter monkeybrain, fast den hade iofs sambuca i sig.
Godaste drinken för mig som egentligen knappt dricker drinkar är väl whiterussian/p2/mojito och sånna simpla. Äckligaste var svårare att komma på men cola/whisky går ner men ogillas.
Senast redigerad av SpooN. 2012-09-16 kl. 15:36.
Gin och tonic enligt mig; äckligaste läsk-sorten (vem fan gillar besk läsk?) kombinerat med en av de äckligaste spritsorterna..,(gin=flytande tallbarr)
Gillar egentligen inga drinkar, men om man är intresserad av konstiga smaker, så kan jag rekommendera minttu och cola. Det smakar pepsodent (tandkräm). En ganska intressant upplevelse som jag kan rekommendera
Gin och tonic enligt mig; äckligaste läsk-sorten (vem fan gillar besk läsk?) kombinerat med en av de äckligaste spritsorterna..,(gin=flytande tallbarr)
De tar ju ut varandra så bra! Det är nog den enda drinken som jag kan pimpla en hel kväll utan att munnen klibbar igen av sockret.
Att tonic är världens äckligaste läsk kan dock hålla med om, detta kan ju dock så enkelt vändas med en skvätt gin
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!