Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Precis, om bara exakt samma sak stog som en regel. Nämligen
"Jag har därför informerat samtliga moderatorer att det är tillåtet att publicera webbadresser till drogshoppar och Internetapotek ifall det finns orsak till detta i diskussionen.
Har man en publik webbplats med egen domän så har man valt att bedriva verksamheten publikt."
Och en hushmailadress är INTE publik, utan är till för slutna kretsar. Det har inte heller någon webplats! Så alltså borde det vara mot reglerna att outa hushmailadresser!? Kan inte moderaterna göra en riktig kraftansträngning och hädanefter ta bort alla outningar? Även dom med ***! Är detta möjligt? Då det faktiskt står i hans inlägg att det inte är tillåtet!
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Är det femte tråden om detta idag? Varför inte vänta på svar i en tråd istället?
Detta ser jag som VÄLDIGT viktigt då dels kompisar till mig har blivit drabbade!
Jag misstänkte faktiskt att det redan fanns trådar om ämnet, men tänkte skapa en till för att visa att vi här på FB verkligen vill ha tillbaka regeln om att men inte ska få outa adresser! Inte ens censurerade med ***.
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
Jag håller med.
Enligt de nuvarande reglerna är det ok att skriva saker som "syramannen@hushmail.com säljer LSD". Men det är inte ok att skriva "jag säljer LSD". Det är ganska löjligt.
Precis! Det är så att man börjar undra om ansvariga faktiskt VILL att folk ska kunna få tag på droger härigenom! Och det är ju inte helt ovanligt som alla som varit reggade mer än 2 dar vet att det är en massa kids här!