2008-08-07, 15:26
Medlem
composer909s avatar
Han var ju kungen av techno! Har för mig att han flyttade till Gävle men sen har jag ingen mer info. Har han lagt av?
Citera
2008-08-07, 16:24
Medlem
ser inte ut att ha kommit speciellt mycket från honom de senaste åren. funderar på att springa hem från jobbet och kasta på nån av hans drumcode-tolvor på virnyrlspelarn
Citera
2008-08-07, 20:50
Medlem
Mandingos avatar
hörde att han spelade i skövde för ett par månader sen... men annars vet jag inte... väntar med spänning på en shockabuku 3

han har väl fullt upp med schlagerproduktioner som thomas gson dock...
Citera
2008-08-08, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandingo
hörde att han spelade i skövde för ett par månader sen... men annars vet jag inte... väntar med spänning på en shockabuku 3

han har väl fullt upp med schlagerproduktioner som thomas gson dock...

vad?

två helt olika personer, så jag hoppas du är skojfrisk
Citera
2008-08-11, 19:02
Medlem
Mandingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacksesepsotygh
vad?

två helt olika personer, så jag hoppas du är skojfrisk

http://www.discogs.com/artist/Thomas+G%3Ason

har även från välinformerade källor hört att han provat på rennäringen efter att han gått in i väggen...
Senast redigerad av Mandingo 2008-08-11 kl. 19:04.
Citera
2025-05-17, 18:43
Medlem
Eftersom jag fick ett ryck och började lyssna på gamla godingar idag så drar jag denna tråd ur graven.
Vet inte om han flyttade till gävle eller om han kanske redan bodde där men för en evighet sedan (2002?) så hade jag en tillfällig grej med tjej som var polare med hans sambo. Tydligen körde dom ett hotell i stan. Försökte fixa en hook up eftersom jag var en fanboy sedan länge men det blev inget av. Han har väl släppt några remixer osv under åren men relativt tyst. Hela svenska technogrejen från den tiden är väl helt död nu förutom cari och adam MER ELLER MINDRE... aja. Back to the grave om ingen annan har något...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in