Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Jag har aldrig blivit så väck som på phenobarbital!
Och jag har i princip provat allt, herregud vad starka de var. Effekten var mkt obehaglig också, kändes exakt som man var kanonfull på vodka, jag gick i sick-sack, kunde inte snacka, darrade, ramlade ihop och slog mig och världen snurrade så mkt att jag spydde ner allt ngt överjävligt.
Fick ligga till sängs i två dagar och spy som enda nöje och lyckades göra om mitt rum till en omedelbar krigszon.
Fyfan aldrig igen. Lika bra att dricka 2 st 75.or under timmen om man söker denna känsla.
Hur mycket tog du då?
Är mest intresserad av om det går att få sömn på små doser utan att vara sombi dagen efter. Om jag inte hittar nån som påstår att detaa är möjligt får jag vel köpa dormicum istället, även om det är dyrare.
Angående dormicum tror ni man kan somna av en halv 7.5mg tablett? Jag har hört att dormicum skulle vara bra att sova på och om det skulle räcka med en halv tab så skulle det ju bara kosta några kr om natten.
Annars tar jag gärna emot tips om vilken medicin som är mest prisvärd att sova på. (svarta marknaden, helst från nätet)