2008-08-06, 11:16
Medlem
erikps avatar
Hej, har två stycken väldigt små blommor som inte kommer att få överleva så länge till, dels för platsbrist och dels som en säkerhetsåtgärd. Dom andra två har växt så mycket mer än dom andra två, så jag tror att dom har svårt att komma ikapp. Dom är kanske två veckor gamla och ca 10 cm höga. Vad är bästa sättet att få ut så mycket rökbart av det här? Acetonhach eller varför inte lite ICE eller är det bästa bara att röka skiten rakt av trots det smakar hora?
Citera
2008-08-06, 14:20
Medlem
AlterEgons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp
Hej, har två stycken väldigt små blommor som inte kommer att få överleva så länge till, dels för platsbrist och dels som en säkerhetsåtgärd. Dom andra två har växt så mycket mer än dom andra två, så jag tror att dom har svårt att komma ikapp. Dom är kanske två veckor gamla och ca 10 cm höga. Vad är bästa sättet att få ut så mycket rökbart av det här? Acetonhach eller varför inte lite ICE eller är det bästa bara att röka skiten rakt av trots det smakar hora?

Det är ingen idé/inte värt besväret att göra något på dom när dom är sådär små.
Dom har knappt/inte börjat tillverka THC och dessutom är det ju bara en stam i princip.
Citera
2008-08-06, 15:01
Medlem
erikps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgon
Det är ingen idé/inte värt besväret att göra något på dom när dom är sådär små.
Dom har knappt/inte börjat tillverka THC och dessutom är det ju bara en stam i princip.

Jo har nästan räknat ut det. Men känns bättre att göra något av dom än att slänga dom. Får jag ut rökbart till en joint så blir jag glad.
Citera
2008-08-06, 16:06
Medlem
AlterEgons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp
Jo har nästan räknat ut det. Men känns bättre att göra något av dom än att slänga dom. Får jag ut rökbart till en joint så blir jag glad.

Hehe okej. Nja om du torkar det så kanske du får lite torkad kvist så du slipper använda tobak i en joint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in