2008-08-05, 21:00
Medlem
Pelle_Ps avatar
Min burkjvel har sedan i gr lagt till sig ett underligt brus sedan jag frskte koppla in en webcam och greja med den i MSN Live..

Alla ljudinstllningar r i sin ordning men bruset kvarstr trotts att jag gjort en systemterstllning.. Det mrkliga med ljudet r att den fljer musen.. om jag s mycket som rr p musen s blir bruset annorlunda..

Jag anvnde ett externt ljudkort d jag spelar in musik.. det skumma r att ljudet frsvinner d jag kopplar ur mitt mixerbord frn ljudkortet.. men det mste ju nd vara ngot mjukvarufel d ljudet ter sig annorlunda nr jag rr musen ppnar och stnger fnster etc..

Allt fungerade perfekt till webcamen skulle sttas in och installeras i MSN Live.. hur kan jag gra fr att terstlla detta? Webcamen har flugit ut frn balkongen och resten av datorn r snart p vg efter.
Citera
2008-08-05, 21:21
Medlem
mentozs avatar
jad u kan jag inte svara p men iaf s mste din dator spka
Citera
2008-08-05, 21:24
Medlem
Pelle_Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentoz
jad u kan jag inte svara p men iaf s mste din dator spka

det dr frbannade msn sabbade allt.. jag r sker p att det r det dr frbannade msn som fuckat upp det.
Citera
2008-08-10, 22:16
Medlem
Problem med ljudet

Verkar som om jag kommit t en "Reverse sound"-knapp. I CS: En snubbe springer framfr mig p hger sida, lter som om han r bakom mig p vnster sida. Nr jag provar "hgtalartest" i windows s trycker jag p hgra hgtalaren men hr det i vnstra luren, vad r problemet?

Skulle verkligen uppskatta lite tips p hur jag skulle kunna fixa detta. Ville inte starta en ny trd s jag postar det hr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in