Min burkjävel har sedan i går lagt till sig ett underligt brus sedan jag försökte koppla in en webcam och greja med den i MSN Live..
Alla ljudinställningar är i sin ordning men bruset kvarstår trotts att jag gjort en systemåterställning.. Det märkliga med ljudet är att den följer musen.. om jag så mycket som rör på musen så blir bruset annorlunda..
Jag använde ett externt ljudkort då jag spelar in musik.. det skumma är att ljudet försvinner då jag kopplar ur mitt mixerbord från ljudkortet.. men det måste ju ändå vara något mjukvarufel då ljudet ter sig annorlunda när jag rör musen öppnar och stänger fönster etc..
Allt fungerade perfekt till webcamen skulle sättas in och installeras i MSN Live.. hur kan jag göra för att återställa detta? Webcamen har flugit ut från balkongen och resten av datorn är snart på väg efter.
Verkar som om jag kommit åt en "Reverse sound"-knapp. I CS: En snubbe springer framför mig på höger sida, låter som om han är bakom mig på vänster sida. När jag provar "högtalartest" i windows så trycker jag på högra högtalaren men hör det i vänstra luren, vad är problemet?
Skulle verkligen uppskatta lite tips på hur jag skulle kunna fixa detta. Ville inte starta en ny tråd så jag postar det här
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!