Min burkjvel har sedan i gr lagt till sig ett underligt brus sedan jag frskte koppla in en webcam och greja med den i MSN Live..
Alla ljudinstllningar r i sin ordning men bruset kvarstr trotts att jag gjort en systemterstllning.. Det mrkliga med ljudet r att den fljer musen.. om jag s mycket som rr p musen s blir bruset annorlunda..
Jag anvnde ett externt ljudkort d jag spelar in musik.. det skumma r att ljudet frsvinner d jag kopplar ur mitt mixerbord frn ljudkortet.. men det mste ju nd vara ngot mjukvarufel d ljudet ter sig annorlunda nr jag rr musen ppnar och stnger fnster etc..
Allt fungerade perfekt till webcamen skulle sttas in och installeras i MSN Live.. hur kan jag gra fr att terstlla detta? Webcamen har flugit ut frn balkongen och resten av datorn r snart p vg efter.
Verkar som om jag kommit t en "Reverse sound"-knapp. I CS: En snubbe springer framfr mig p hger sida, lter som om han r bakom mig p vnster sida. Nr jag provar "hgtalartest" i windows s trycker jag p hgra hgtalaren men hr det i vnstra luren, vad r problemet?
Skulle verkligen uppskatta lite tips p hur jag skulle kunna fixa detta. Ville inte starta en ny trd s jag postar det hr
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!