Kommer ni ihåg sketchen på lunchrestaurangen med Kineserna . Han vid disken som frågade " Änägglada ? " ( en ägglåda ? med Kinesisk brytning ) Stellan brusade upp " det var ett j-a tjat om vi är glada "
Får medge att jag var för negativt inställd på förhand. Vissa av sketcherna var ju, fortfarande, riktigt bra. Jag hade dessutom glömt bort att en av mina favoritsketcher, Ch Glenning i lilla bilen , var från HP.
Humorn har klarat sig bra tycker jag.
Vad gjorde medlemmarna efter att programmet lades ner? Stellan gjorde "Snacka om nyheter" men de andra? Kryddan såg gammal ut men de andra såg precis likadana ut,speciellt hon som numera bor i Usa. Hon måste ju vara 50+
Jag såg retrospektivprogrammet igår och jag tycker det är beklagligt att se hur denna typ av satir har förändrats under åren som gått. Det mesta som jag har haft oturen att se och höra på senare tid verkar bara fånigt och puerilt jämfört med program som Helt apropå och På håret. Men det kanske bara är min ålder som gör sig påmind.
Får medge att jag var för negativt inställd på förhand. Vissa av sketcherna var ju, fortfarande, riktigt bra. Jag hade dessutom glömt bort att en av mina favoritsketcher, Ch Glenning i lilla bilen , var från HP.
Måste hålla med! Som tur var tog man inte med material som åldrats illa.
"Chateau T"
Kommer ni ihåg sketchen på lunchrestaurangen med Kineserna . Han vid disken som frågade " Änägglada ? " ( en ägglåda ? med Kinesisk brytning ) Stellan brusade upp " det var ett j-a tjat om vi är glada "
Samma skämt som Robert Gustafsson använder sig av i Rolandzdokumentären...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!