2008-10-04, 19:19
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frubeate
Jag är inte Arbogabo
Jag är inte personligt inblandad
Då faller du under betraktare men det var kanske inte lika kul att referera till och lägga i fetstilt?

Edit typiskt denna jävla skittråd och inlägg.
2008-10-04, 19:45
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limaha
Og - Hva skal vi med domstolene når forbrytere planlegger, ifører seg kjeledress, hansker, hette, overtrekk på skor og utfører grove handlinger for deretter straks tilintetgjøre alle tekninske "beviser"......

Trekke på skuldrene, vise til det gode rettsprinsipp, "heller frie" osv. Bare ha vilje til å dømme affektforbryteren som "strør" om seg med "tekniske beviser", når indisiekjeder og fornuft skriker at rett GM er funnet?

Planlagte handlinger er særlig skjerpende. Teknologi og kunnskap gjør at forbrytere stadig blir dyktigere til å skjule sine spor. Fornuften er det beste redskapet vi har til kritisk vurdering.

Jeg håper og tror at viljen er tilstede for å dømme CS i neste runde. At helhetsbildet av etterforskningen tvinger fornuften til en reaksjon som ofrene kan leve med. Og ikke minst for de små som fikk være her så kort tid.
Ut med Quick og inn med CS. Da er det ikke behov å frykte justismord.

Vi to vil se henne sittende lenge, ikke sant?

Just som jag hoppas. En svensk domstol behöver inte heller direkta eller tekniska bevis som knyter en gm till brottsplatsen, det räcker med indicier, om de är tillräckligt starka, och där spelar helhetsbilden inn.
Men självklart är det mycket svårare att fälla någon i ett indiciemål!

Ser gärna att CS sitter mycket, mycket länge ja, men Thomas Quick vill jag gärna inte ha ute på gatorna igen
2008-10-04, 20:02
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Det där var en riktig helgardering

Ja, och det beror på den svaga bevisning som finns.
2008-10-04, 20:09
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja, jag refererade till Köpingsvännerna, men kanske lite för otydligt. Men ja, de skulle hjälpa henne oerhört - storfiskar som småfiskar!

Köping+Arboga+Kungsör= KAK.

Vi får se om hon golar?

Bevisningen är såpass svag att hon kanske ändå är övertygad om ett frikännande i en seriös domstol, HR.

Isåfall håller hon käften.

Är hon däremot lite nervös och osäker på utgången så är det inte omöjligt att CS kan komma med nya kompletterande uppgifter. Kan finnas någon eller några som är riktigt nervösa just nu.
2008-10-04, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Vi får se om hon golar?

Bevisningen är såpass svag att hon kanske ändå är övertygad om ett frikännande i en seriös domstol, HR.

Isåfall håller hon käften.

Är hon däremot lite nervös och osäker på utgången så är det inte omöjligt att CS kan komma med nya kompletterande uppgifter. Kan finnas någon eller några som är riktigt nervösa just nu.

Klart det kommer fram en massa nya uppgifter i HR, varför skulle hon sluta ljuga nu för, hon är en klassisk mytoman.
2008-10-04, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Klart det kommer fram en massa nya uppgifter i HR, varför skulle hon sluta ljuga nu för, hon är en klassisk mytoman.

Ja kanske något nytt som har med T trixande med mobiler och simskort, för man undrar ju om detta dåd kan ha skett utan medhjälpare.
2008-10-04, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Ja kanske något nytt som har med T trixande med mobiler och simskort, för man undrar ju om detta dåd kan ha skett utan medhjälpare.

Att du inte förstår skriven text visste vi redan, och jag har sett hur du fortsätter sprida den där lögnen varthelst du kan, men fortfarande är faktum att du bara inte kan läsa, du och talibanpernilla kanske skulle skriva in er på en förskola och börja om..
2008-10-04, 20:41
Bannlyst
Citat:
Att du inte förstår skriven text visste vi redan, och jag har sett hur du fortsätter sprida den där lögnen varthelst du kan, men fortfarande är faktum att du bara inte kan läsa, du och talibanpernilla kanske skulle skriva in er på en förskola och börja om..

Intressant svar du kommer med, hur går det med Tele2 loggarna du skröt om? eller hur var det nu? för har du inte dem så ljuger du rätt bra om mastningen...
Så har du eller inte tillgång till Tele2 loggar om mastning.
Fjolla.

Undra om man kan mixtra med loggfilerna om man jobbar på typ Tele2.
Senast redigerad av beaver_se 2008-10-04 kl. 20:45.
2008-10-04, 20:45
Bannlyst
Citat:
Intressant svar du kommer med, hur går det med Tele2 loggarna du skröt om? eller hur var det nu? för har du inte dem så ljuger du rätt bra om mastningen...
Så har du eller inte tillgång till Tele2 loggar om mastning.
Fjolla.

Vad är det du vill lilla bäver? Vad är du ute efter? Jag har aldrig påstått mig inneha några loggar..det var detta med läsförståelse, det krävs nämligen sådan för att hänga med i skriven text..något du saknar uppenbarligen.
2008-10-04, 20:50
Bannlyst
Citat:
Vad är det du vill lilla bäver? Vad är du ute efter? Jag har aldrig påstått mig inneha några loggar..det var detta med läsförståelse, det krävs nämligen sådan för att hänga med i skriven text..något du saknar uppenbarligen.

Haha. Förra gången jag länka till ditt inlägg där du skröt om det försvann du som en tattare i mörkret.
2008-10-04, 20:50
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:

Stammar du?
2008-10-04, 20:52
Bannlyst
Citat:
Haha. Förra gången jag länka till ditt inlägg där du skröt om det försvann du som en tattare i mörkret.

Är du lite skraj så här under jaktsäsongen? Du har fortfarande inte kommenterat mitt inlägg: https://www.flashback.org/showpost.php?p=13098517&postcount=10239

Är det så att 1 oktober får dig att bli lite hispig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in