2008-08-04, 22:32
Medlem
Hänsyn ska också tas till priset. Man vill ju inte punga ut hur mycket som helst. Det bästa jag vet är, absolut vodka, med jordgubssmak, och blanda ut det med fanta tropicana smak. Mycket lättdrucket.

Edit: glömde säga att öl är uteslutet, blir alltid så seg. Rödvin likaså, man får ju alltid huvudvärk dagen efter..
Senast redigerad av urbannson 2008-08-04 kl. 22:38.
2008-08-04, 22:35
Medlem
Dekadentuss avatar
Öl
2008-08-04, 22:35
Medlem
Tycker att öl brukar fungera bra då. Ingen "däcka-fylla" och ingen speciell huvudvärk..
2008-08-04, 23:00
Medlem
Evil_Santas avatar
Tror att dricka ren vodka borde vara bäst.
2008-08-04, 23:06
Medlem
Det kan väl inte bli så mycket bättre än det du tog upp. Vodka är fint, sen en smaksatt sådan med någon läsk till så blir du pangfull och är inte allt lika bakis som om man kör b-som-i-bag-in-box eller någon öl.

Och kom ihåg 2x Resorb innan du somnar, det är fan så mycket vikigare än om du druckit vin eller vodkagroggar.
2008-08-04, 23:08
Medlem
Labolinas Linas avatar
Alkohol är vätskedrivande och man får bakfylla pga av vätskebrist. Det har jag hört och dricker alltid rikligt med vatten efter sista ölen.
Vet ej om det hjälper men jag har aldrig varit bakfull när jag dricker vatten innan läggdags. Trots att jag har spytt flera gånger under kvällen, minnesluckor och oförmögen att ta mig hem själv. (ung och dum)
2008-08-04, 23:10
Medlem
Kinglobbsters avatar
Har hört att Tequila ska ha nästintill obefintlig baksmälla, fast tequila tröttnar man på ganska snabbt om man shottar hela kvällen
2008-08-04, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kinglobbster
Har hört att Tequila ska ha nästintill obefintlig baksmälla, fast tequila tröttnar man på ganska snabbt om man shottar hela kvällen
Tequila är guld, kan lätt ersätta vodka i många drinkar.

Fast jag dricker bara öl (wt-öl) och shottar tequila (helst tequila-suicide på någon random bar så att de börjar undra).
2008-08-05, 01:06
Medlem
Patiences avatar
"Fisk".. hetast just nu, ungefär som att dricka en Fisherman's Friend.
2008-08-05, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patience
"Fisk".. hetast just nu, ungefär som att dricka en Fisherman's Friend.
Menar du "Blå Fisk" som man kan dricka på de flesta ställen, eller Fisherman's Friend-vodka?
2008-08-05, 08:24
Moderator
vfs avatar
Nä, dylika trådar finns redan/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in