2008-08-04, 16:07
Medlem
Fordies avatar
Nu jävlar era pundare, ska jag skriva på en tråd på drogforumet, och det var ju ite direkt igår!

Såhär är läget

Jag har enligt erfarenheter och diverse långbruk av olika benzoprepapaprat upptäckt en sak, som den vetenskapsman man är.

Jag TROR att det finns bensodiazepiner som gör en olika agressiv, och undrar vad ni har att säga? I denna tråd vill jag även ta upp zopiklon och zolpidem eftersom det är semibensos.

Mina erfarenheter är ungefär såhär:
Oxazepam, lugn och fin och snäll hur mycket man än proppar i sig så blir man bara mer och mer bäng tills man somnar

Diazepam, lugn och fin och snäll och en lugn mjuk härlig dimma ligger över en och överdoserar man kraftigt så har iallafall jag bara börjat grina och ha mig men brukar väl allmänt bli jävligt väck och dra ut och bli polare med alla likt cocain och alkohol tillsammans, fast under ett benzorus då

Alprazolam, den slår hårt och kraftigt och man suger i sig varenda jävla piller tills den smartaste idén man kan komma på är att dra ut och slåss eller slå sönder saker ilägenheten, ja, helt enkelt röja helvete

Flunitrazepam, tänder jag redan efter 5mg och börjar hata allaihopa och alla människor stör mig och jag får mordiska tankar och blir helt jävla psykotisk i skallen

Nitrazepam, man sitter och suger och suger och suger på tablett efter tablett och inte ett skit händer tills man vaknar och har gjort sig ovänn med allihopa och hittat på alla konstiga, oftast våldsamma, upptåg

Zopiklon, man tar 2, inget händer, man tar 2 till, inget händer, man vaknar dagen efter och zopiklontomten har ätit upp alla ens piller och man är fortfarande så väck så man ringer runt och är skitarg på alla som varit i närheten och frågar varför fan i helvete som snott ens piller

Zolpidem har jag för dåliga erfarenheter av för att yttra mig

Hur ser ni på saken? Upplever ni samma sak eller är det bara jag som blir galet aggressiv på de starkare bensodiazepinerna?

Börjar förövrigt bli riktigt flöddrad eftersom jag tjuvstartat med mina diazepam när jag egentligen inte får receptet förns imorgon
jag ber om ursäkt för diverse stavfel och förmodligen en helt meningslös tråd eftersom jag inte ens minns vad jag skrivit

PUSS MINA LOVERS

Edit: Klonazepam har jag tagit endel gånger men mina erfarenheter säger att jag inte blir agressiv av dom men jag har aldrig våldsknarkat dom tabletterna heller så kan inte yttra mig om dom
Senast redigerad av Fordie 2008-08-04 kl. 16:10.
Citera
2008-08-04, 16:20
Jag har tagit alla benzos du nämner tillsammans med alkohol. O de enda jag blir aggressiv av är zolpidem & zopiklon.
Citera
2008-08-04, 16:35
Medlem
Eldkvarns avatar
Av någon märklig anledning så har jag bara blivit aggresiv av droger en gång och det var på sobril och alkohol. Den har av nån skum anledning supereffekt på mig, även om jag käkat många andra och starkare piller (som jag såklart också gillar), men just oxazepam får jag mycket märkliga och underbara rus på. Förutom just den där aggressiva händelsen då.
Citera
2008-08-04, 18:23
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag skulle säga att det framförallt finns olika aggressiva människor... Vissa blir aggressiva av bara lite alkohol, andra kan vara hur borta som helst på allt möjligt och ännu vara fredliga... Vad som gör olika människor aggressiva varierar ju, men vad som gör flest människor aggressiva är nog hypnotiska insomningstabletter... Detta innefattar zolpidem och zopiklon men även bensodiazepiner som triazolam och flunitrazepam...
Citera
2008-08-04, 18:43
Medlem
Jag har tagot det mesta benso som finns inklusica stilnoct och imovane, har aldrig någonsin blivit aggressiv trots blandning med alkohol.
Så det är nog helt individuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in