2008-08-04, 01:07
  #1
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Detta är ett forum för genetik och frågor om det.

Alltså, nedärvda förmågor eller brister.

Här tolereras inte trams och OT i någon form. Genetik är vetenskap och inte fördomar, religion, "rasforskning" eller annat dravel. Varningar kommer delas ut vid regelbrott. Specifikt papperskorgas alla trådar av typen Varför är <totalt obelagt påstående>? Forumet är alltså inte till för att diskutera medlemmarnas favoritvanföreställningar som om de vore sanna.

Påminner om regel 0.06
Frågor om eventuella låsningar, borttagningar osv. diskuteras med berörd moderator via PM.

/Mod
__________________
Senast redigerad av Hamilkar 2021-07-22 kl. 16:10. Anledning: Ny nomenklatur för åtgärder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in