Detta är ett forum för
genetik och frågor om det.
Alltså, nedärvda förmågor eller brister.
Här tolereras inte trams och OT i någon form. Genetik är vetenskap och inte fördomar, religion, "rasforskning" eller annat dravel. Varningar kommer delas ut vid regelbrott. Specifikt papperskorgas alla trådar av typen
Varför är <totalt obelagt påstående>? Forumet är alltså inte till för att diskutera medlemmarnas favoritvanföreställningar som om de vore sanna.
Påminner om regel 0.06
Frågor om eventuella låsningar, borttagningar osv. diskuteras med berörd moderator via PM.
/Mod