Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-11-03, 14:02
Medlem
tsews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osciz
Inte ens i "sista utväg" avdelningen får man skapa listtrådar tydligen. Finns ingenstans på hela flashback man får ha en listtråd eller?
Som sagt finns det ett gäng listtrådar i laidback.
Citera
2009-11-03, 14:26
Medlem
epost72s avatar
Listtrådar blir inte så intressanta att läsa om man ser på det objektivt.
Många gillar att lista allt möjligt men det blir sällan någon diskussion kring det som listas.
Ibland blir det som en mindre Gallup men sällan något större läsvärde.

Men jag vet en forumdel där listor är väldigt välkomna förutom Laidback
Senast redigerad av epost72 2009-11-03 kl. 14:33.
Citera
2009-11-03, 17:44
Medlem
Kaustis avatar
En lite offtopic-fråga, men ändå inte. Varför behåller Flashback tiltad-tråden i pokerforumet?
Även om den inte är en listtråd så är den ju värdelös egentligen. Det skrivs ingenting vettigt alls där, bara en massa "MEN HELVETES JÄVLA AKSDAKSKASF KSDgflkdsngzo ngdonowenf"-inlägg. Varför lever den kvar? https://www.flashback.org/showthread.php?t=697751&page=339

Det var en jäkla massa klagomål på idol-tråden från moderatorernas håll, och där verkar dom ha tagit i med hårdhandskarna. Tiltad-tråden spårade ju för sisådär 1,5 år sedan, och inget har hänt ännu.

Inte för att jag egentligen bryr mig, men ska man ta bort idiottrådar så bör ju tiltad-tråden ligga ganska illa till tycker man...
Citera
2009-11-03, 17:48
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
En lite offtopic-fråga, men ändå inte. Varför behåller Flashback tiltad-tråden i pokerforumet?
Även om den inte är en listtråd så är den ju värdelös egentligen. Det skrivs ingenting vettigt alls där, bara en massa "MEN HELVETES JÄVLA AKSDAKSKASF KSDgflkdsngzo ngdonowenf"-inlägg. Varför lever den kvar? https://www.flashback.org/showthread.php?t=697751&page=339

Det var en jäkla massa klagomål på idol-tråden från moderatorernas håll, och där verkar dom ha tagit i med hårdhandskarna. Tiltad-tråden spårade ju för sisådär 1,5 år sedan, och inget har hänt ännu.

Inte för att jag egentligen bryr mig, men ska man ta bort idiottrådar så bör ju tiltad-tråden ligga ganska illa till tycker man...
Asså, det är ju rätt OT i hela pokerforumet, skulle tilttråden försvinna skulle vi ju inte ha någonstans att dampa loss i Sen är det väll inte meningen att det ska vara en listtråd, är ju ofta som folk försöker hjälpa andra att spela bättre. Fast det brukar dock spåra ur så det blir massa tjafs mellan 10 pers

Sen är det ju inte jättemånga som skriver i tråden trots allt. Det är ju skillnad om nån slänger upp en tråd i övrigt med topic "Vad har ni för färg på tröjjan idag?" Eftersom det är så många besökare där.
Citera
2009-11-03, 18:18
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Asså, det är ju rätt OT i hela pokerforumet, skulle tilttråden försvinna skulle vi ju inte ha någonstans att dampa loss i Sen är det väll inte meningen att det ska vara en listtråd, är ju ofta som folk försöker hjälpa andra att spela bättre. Fast det brukar dock spåra ur så det blir massa tjafs mellan 10 pers

Sen är det ju inte jättemånga som skriver i tråden trots allt. Det är ju skillnad om nån slänger upp en tråd i övrigt med topic "Vad har ni för färg på tröjjan idag?" Eftersom det är så många besökare där.

Skönt att herr "Jag har postat 50% av alla inlägg i tiltad-tråden" dyker upp som på beställning

Men saken är ju den att tråden är värdelös. Vill man diskutera händer kan man posta dom i pokerhänder-tråden, men den är typ lika värdelös den med. Trådarna spammas bara med massa HHs/tiltinlägg och massa skit. Frågan är vart moderatorerna är.

Men jag vet inte, det är väl en helt annan diskussion än den TS ville föra.
Citera
2009-11-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti

Den där bör väl flyttas till Laidback i alla fall.

Vill man som ny medlem få tillgång till Pokerforumets Sover alla-tråd så får man väl enkelt hålla sig i skinnet, posta vettigt i ett halvår och sen in och skriva av sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in