2008-08-02, 09:53
Medlem
manezs avatar
Tjo, jag bombade mephedrone från SD igår/i natt, första dosen (ca. 200mg oralt) tog jag vid 21:00, andra dosen 23:00 och jag tror att jag tog den sista dosen klockan 01:00 i natt, har för mig att jag "bara" tog tre doser. Alla var ca. 200mg om jag inte minns fel.

Sen har jag inte sovit något på hela natten ungefär och nu i morse efter att jag hade duschat så fick jag väldigt ont i halsmandlarna som sprider sig lite över hela framdelen av halsen när jag andas djupt. Och jag kan inte anstränga mig för mycket fysiskt heller.

Ska dricka lite varmt te och kolla om det blir bättre, men sålänge, någon som vet vad det kan vara? Jag har druckit _ordentligt_ med vatten och någon flaska cola under trippen och även några timmar efteråt. Jag har även ätit ordentligt igår men ska äta frukost nu.

Tack på förhand, Manez.
Citera
2008-08-02, 15:42
Medlem
AlltArUpptagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manez
Tjo, jag bombade mephedrone från SD igår/i natt, första dosen (ca. 200mg oralt) tog jag vid 21:00, andra dosen 23:00 och jag tror att jag tog den sista dosen klockan 01:00 i natt, har för mig att jag "bara" tog tre doser. Alla var ca. 200mg om jag inte minns fel.

Sen har jag inte sovit något på hela natten ungefär och nu i morse efter att jag hade duschat så fick jag väldigt ont i halsmandlarna som sprider sig lite över hela framdelen av halsen när jag andas djupt. Och jag kan inte anstränga mig för mycket fysiskt heller.

Ska dricka lite varmt te och kolla om det blir bättre, men sålänge, någon som vet vad det kan vara? Jag har druckit _ordentligt_ med vatten och någon flaska cola under trippen och även några timmar efteråt. Jag har även ätit ordentligt igår men ska äta frukost nu.

Tack på förhand, Manez.

Tror inte det har med Meph o göra. Inte själva drogen iaf. Du var ju uppe hela natten och höll säkert igång rätt ordentligt. Troligtvis var du på väg att bli sjuk och så körde du slut på kroppen igår. Och så slog de ut idag.
Citera
2008-08-02, 15:55
Medlem
har aldrig tagit meph men jag kan tänka mig att man blir ganska fint torr i munnen/halsen när man tagit det? isf kan jag tänka mig att du är irriterad i slemhinnorna kanske, har även för mig att man tuggar käkar bra mycket också? jag brukar svälja en hel del när jag käkar E eller något lagligt substitut så min gomspene i svalget brukar bli så lng att den vilar på tungan men irriterar som satan.

Bränt..
Senast redigerad av hauer123 2008-08-02 kl. 16:42.
Citera
2008-08-02, 16:02
Medlem
AlltArUpptagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hauer123
har aldrig tagit meph men jag kan tänka mig att man blir ganska fint torr i munnen/halsen när man tagit det? isf kan jag tänka mig att du är irriterad i slemhinnorna kanske, har även för mig att man tuggar käkar bra mycket också? jag brukar svälja en hel del när jag käkar E eller något lagligt substitut så min gomspene i svalget brukar bli så lng att den vilar på tungan men irriterar som satan.

När jag tagit meph så har de varit i samband med alkohol. så man dricker ju ändå lite hela tiden under kvällen. o han hade ju druckit vatten så bör inte irritera så jätte mycket tycker ja. endast lite i näsan efter att man snortat som jag känt av. Men kan ju ligga nått i de där. Tror dock inte de är värre än ett vanligt halsont eller förkylning eller nån annan sjukdom, inget som drogen gett han men för livet iaf. :P
Citera
2008-08-02, 16:45
Medlem
ne exakt, det är nog ingen fara

Bränt..
Citera
2008-08-02, 23:28
Medlem
manezs avatar
Det stämmer det där om att man tuggar mycket och är väldigt vätskedrivande. Pratade med några polare som är lite mer inne på detta än jag och jag kan ha druckit för _mycket_ vatten ist för tvärtom. Jag tror nog att jag var uppe i 4-5 liter vatten/cola/bubbelvatten dom 6h som allt skedde på.

Och sen lite senare idag fick jag ännu mer ont längre ner i halsen och det gör ont att svälja och sen fick jag en dunkande smärta (I takt med hjärtat) i bröstkorgen och den smärtan var nog den värsta jag varit med om i mitt liv. :P Fysatan vad det gjorde ont, och jag har ändå konstant huvudvärk (spänningshuvudvärk). Men jag tänkte att det kanske hade något med någon AT att göra, så jag tog mer meph och det blev lite bättre, kanske för att man fokuserade tankarna på annat än smärtan.

Men vet fortfarande inte vad det är, ska till ett närsjukhus i morgon om det inte blir bättre.
Ni får gärna posta teorier annars.
Mvh. Manez
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in