2008-08-01, 16:30
Medlem
Jedis avatar
Nåt att ha? Eller är det som thaivallarna eller fz eller vad det vad för märkning -skit rent ut sagt, eller kanske 5mg max i thai valiumen asså...

Alltid skeptisk om dom inte ligger i en karta märkt ROCHE. Folk får för sig dom inte funkar så blir det nån mass-placebo-dom-funkar-inte-ett-skit-effekt/rykte i hela stan trots dom må innehålla vad dom ska.
Nån som har bra/dåliga erfarenheter dela med er!

Mvh
/Jedi.
Citera
2008-08-01, 17:17
Medlem
Jedis avatar
ingen som stött på dessa??
plz behöver vägledning här..
Citera
2008-08-02, 00:58
Medlem
Lika som thai

Ja tycker dom e lika som Thai men han ja köpte dom av sa att dom va lika bra som svenska stessar
Citera
2008-08-02, 01:06
Medlem
SinCitys avatar
Skulle även jag vilja veta lite mer om dessa blå(gissar att de är blå iaf)... Gärna någon med egna erfarenheter och som kan jämföra dem med andra sorter. Är styrkan närmare 10mg eller närmare 5mg eller under? Priset man kan få dem för är extremt billigt i alla fall, men är de så kassa som F/Z så skall de ju nästan vara gratis för att ens tagas i övervägande...

En googling ger inte mycket läsvärt kan jag ju säga...
Citera
2008-08-02, 01:44
Medlem
Jedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Skulle även jag vilja veta lite mer om dessa blå(gissar att de är blå iaf)... Gärna någon med egna erfarenheter och som kan jämföra dem med andra sorter. Är styrkan närmare 10mg eller närmare 5mg eller under? Priset man kan få dem för är extremt billigt i alla fall, men är de så kassa som F/Z så skall de ju nästan vara gratis för att ens tagas i övervägande...

En googling ger inte mycket läsvärt kan jag ju säga...

Besparde du mig en googling åtm haha
Ja men seriöst, har ju själv varit i kontakt med såna x antal ggr under åren men inte använt benso vid dessa tillfällenoch därmed ej varit intreserad av dess verkan eller icke verkan. Men nån lär ha utverderat dom. Inte vara blyga nu.
Har för mig samma företag? (ridin) gör effedrin med, nån som testat dom annars och har en åsikt hurvida man fick vad det marknadsförs som, riktigt doserade piller mao?

Mvh
/Jedi.
Citera
2008-08-02, 09:23
Medlem
narkis avatar
det är inte "Ardin" ni menar då?
jag tycker iaf att dom är helt OK.
dom blå valiumen ifrån pakistan.

tar jag 2 blir jag trött som jag ska bli.
men visst jag har varit med om dåliga, dom ifrån thailand, fan man ska kunna sova på 8 valium på AT ifrån tjack, men det gick fan inte med grejorna ifrån thailand iaf.

men som sagt, Ardin valiumen tycker jag är helt OK, men kanske inte är 10mg i dom, har inte en aning, är ingen benzo torsk.
LÄNK HÄR http://www.geocities.com/lminorg/valium_hong_kong.jpg det är vanliga ardin valium 10orna.

fast den där såg ju inte så jävla "fräsh" ut.
Senast redigerad av narki 2008-08-02 kl. 09:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in