2008-09-15, 23:18
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Så du är lika dödlig som oss andra.

Hahaha extremt dödlig-sårbar-blödig-emotionell.

Citat:
Om vi säger att jag är en riktigt bra kille skulle det funka för att det klaffar på alla områden förutom mitt utseende? Sänker du din standard bara för att du har blivit attraherad av mina andra egenskaper?

Om du sitter på en personlighet som attraherar mig och i stort ser ut som vem som helst (random skötsam snubbe med alldagligt utseende) så faller jag för dig.
Däremot skulle jag sannolikt inte fysiskt attraheras av dig om du seglar utanför normen beträffande fetma eller undervikt.
Jag skulle aldrig tumma på något.
Antingen känns det 100 rätt eller så går jag vidare.

.[/quote]
Citera
2008-09-15, 23:19
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Men kan jag nosa mig till att en 20-åring ser mig som ett potentiellt ligg enbart utifrån min ålder och utseende - ja då måste han givetvis dö.
Hahahahaha!
Lava, du är så jävla bra!

Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Det fattar väl kärringarna själva att man inte vill bli ihop med dom och jag som som ung kille tror heller inte nån kärring vill bli ihop med mig. Det är ömsesidigt. Fy fan vad vidrigt om en kärringjävel vill ha ett seriöst förhållande med en. Ni kärringar i denna tråden som klagar på Hard Ride m. fl måste ju va helt blåsta.
Ja, jag är helt jävla blåst.
Inte för att jag har en relation med en 11 år yngre kille dock, utan för att jag tar mig tid att bevisa att jag uppmärksammat din existens genom att besvara dina patetiska provokationsförsök på följande sätt:
Ungdomsgäng, bums i säng!
Citera
2008-09-16, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
Och det finns väl inget värre än att ha spenderat en natt hos en kille och sedan träffa dennes föräldrar vid frukostbordet?!

...Värre är väl om hans föräldrar kommer in med en bricka saft å bullar när ni hånglar i hans pojkrum?
Citera
2008-09-16, 18:43
Medlem
56ks avatar
Citat:
Hahaha extremt dödlig-sårbar-blödig-emotionell.

Om du sitter på en personlighet som attraherar mig och i stort ser ut som vem som helst (random skötsam snubbe med alldagligt utseende) så faller jag för dig.
Däremot skulle jag sannolikt inte fysiskt attraheras av dig om du seglar utanför normen beträffande fetma eller undervikt.
Jag skulle aldrig tumma på något.
Antingen känns det 100 rätt eller så går jag vidare.

Jag fick svar på min fråga och har därefter inget mer att tillägga.
Citera
2008-09-16, 19:15
Medlem
Eftersom jag är helt värdelös på att bedöma en persons ålder, kan jag väl säga att jag -nästan- inte har någon undre åldersgräns. Jag har alltid träffat män/killar som är yngre än mig själv (två undantag *ryser*), men ju äldre jag själv blir desto yngre blir dessa män Jag har dock aldrig träffat någon under 24, som det har fungerat med, främst sexuellt.

Äventyrslystnad/ork/gnista/utstrålning/sex appeale/whatever, humor och livserfarenhet (street smart) är egenskaper jag främst värdesätter, vilket innebär att männen i mitt liv är någonstans mellan 25-30, med någon enstaka över 30. Själv fyller jag 38 i år och fick visa legitimation på systemet för ett par månader sedan. Både jag och kassörskan slog rekord
Citera
2008-09-17, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
...Värre är väl om hans föräldrar kommer in med en bricka saft å bullar när ni hånglar i hans pojkrum?

Jag tror pojkrum och saft + kakor på ett fat går bort när man är runt 14 va?
Citera
2008-09-17, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delad
Jag tror pojkrum och saft + kakor på ett fat går bort när man är runt 14 va?

Säg inte det. Jag har en polare som är 35 och tills alldeles nyligen bodde hemma hos mamma och pappa i sitt pojkrum. Nu måste han flytta för päronen har köpt bostadsrätt. Ja, annars får han väl flytta med dem...
Citera
2008-09-17, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha

Där har vi det igen!
"Hej tanten! Jag skulle skämmas att säga att vi var ett par, men knulla dig o garva med polarna om det efteråt, det kan jag tänka mig. Intresserad?!"
Och ni undrar alltså på fullaste allvar varför ni inte har dessa damer hängandes om halsen?
Helt sjukt...

Bete er attraktivt, så blir ni mer attraktiva.
Hade nån av er klivit fram till mig på krogen med den inställningen ni har, så hade det blivit ett knä i skrevet o en loska i nyllet.

Jag skrev som sagt om ett ONE NIGHT STAND och det är just vad det är, om man vill ha det, så går man ju med på det och inget mer med det, men du verkar ju vilja ha ett förhållande direkt efter första ögonkastet som man kan prata glatt med om sina vänninor och säga att han är otroligt mogen för sin ålder blablabla.
Och nej jag har inte dessa damer hängandes runt min hals då jag skrev i mitt föregående inlägg att jag inte går på de ställen där det finns äldre kvinnor.
Ska man bete sig attraktivt på ett forum? Du vet alltså hur jag beter mig som person ute på krogen, både mot äldre och yngre, va? Och tydligen så måste du ett stort hat mot ynglingar som kommer fram och måste vara helt IQ befriade och ställer frågan: Ska vi ha sex?
Citat:

Jag får äckelrysningar av det du skriver.
Att bli åtrådd och aktuell pga sitt utseende går fetbort för min del.
Att därutöver blir åtrådd för sin ålder?
Blläääääckligt

Ja det är ju din del, men så inte min.

Citat:
ja då måste han givetvis dö.

Det första du ser på folk ute på krogen antar jag är utseendet och ungefärlig ålder och om man måste dö för att man vill ligga med en äldre kvinna och inte ha ett förhållande då får du nog ta och döda många ynglingar.
Citera
2008-09-17, 17:55
Medlem
en kvinnlig chef på företaget jag jobbar på i Halmstad blev avskedad för ett par dagar sen efter hon hade haft sex med en 18-årig sommarjobbare (hon var 30, såg inte pjåkig ut heller), synd att man jobbar i Lund
Citera
2008-09-17, 18:53
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biznice

Det första du ser på folk ute på krogen antar jag är utseendet och ungefärlig ålder och om man måste dö för att man vill ligga med en äldre kvinna och inte ha ett förhållande då får du nog ta och döda många ynglingar.

Inte mig emot, jag kan avsätta tid för en god saks skull.
Citera
2008-09-22, 22:58
Medlem
18 åring med 30 åring eller högre?

jag gillar äldre kvinnor, så jag vill gärna uppleva hur det är.
Citera
2008-09-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giza
Jag är 30 och skulle inte kunna tänka mig någon under 18.

Varför?
För att det helt enkelt skulle kännas för ungt, när jag läser om någon på 30 som är tillsammans med någon som är låt oss säga 16 så ryser jag , och får smygpeddo vibbar...

Jag har den sexuella och relationsmäsiga erfarenheten av någon som är typ 15 dock, men så pass unga killar intresserar mig inte.

det låter ju nice om man är 18år som jag är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in