Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha
Där har vi det igen!
"Hej tanten! Jag skulle skämmas att säga att vi var ett par, men knulla dig o garva med polarna om det efteråt, det kan jag tänka mig. Intresserad?!"
Och ni undrar alltså på fullaste allvar varför ni inte har dessa damer hängandes om halsen?
Helt sjukt...
Bete er attraktivt, så blir ni mer attraktiva.
Hade nån av er klivit fram till mig på krogen med den inställningen ni har, så hade det blivit ett knä i skrevet o en loska i nyllet.
Jag skrev som sagt om ett
ONE NIGHT STAND och det är just vad det är, om man vill ha det, så går man ju med på det och inget mer med det, men du verkar ju vilja ha ett förhållande direkt efter första ögonkastet som man kan prata glatt med om sina vänninor och säga att han är otroligt mogen för sin ålder blablabla.
Och nej jag har inte dessa damer hängandes runt min hals då jag skrev i mitt föregående inlägg att jag inte går på de ställen där det finns äldre kvinnor.
Ska man bete sig attraktivt på ett forum? Du vet alltså hur jag beter mig som person ute på krogen, både mot äldre och yngre, va? Och tydligen så måste du ett stort hat mot ynglingar som kommer fram och måste vara helt IQ befriade och ställer frågan: Ska vi ha sex?
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Jag får äckelrysningar av det du skriver.
Att bli åtrådd och aktuell pga sitt utseende går fetbort för min del.
Att därutöver blir åtrådd för sin ålder?
Blläääääckligt
Ja det är ju din del, men så inte min.
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
ja då måste han givetvis dö.
Det första du ser på folk ute på krogen antar jag är utseendet och ungefärlig ålder och om man måste dö för att man vill ligga med en äldre kvinna och inte ha ett förhållande då får du nog ta och döda många ynglingar.