TS: Min högst spekulativa teori nu: Skaffa dig lite pondus. Jo jag vet att det kan vara svårt att erhålla detta när man är ung (är själv ödmjuka 20 år gammal), men om du lyckas briljera med att du är smart och har en stark och framförallt MOGEN karaktär så kanske det kan gå lite bättre.
Te.x så får du ta och bita ifrån lite när de säger: "du är söt, men på tok för ung för mig etc." kan du komma med något kvickt svar då som visar en grym närvaro/pondus så kanske MILFsen är villiga att ändra åsikt.
Fast det är klart, om du varken är smart, mogen (för din ålder då) eller har stark karaktär så innebär ju det lite problem för din del.
Observera att denna teori är välidgt spekulativ och inget jag har provat i verkligheten, jag är inte på jakt efter någon alls just nu (varken MILF eller en snärta i min egen ålder), jag har aldrig varit på jakt efter någon egentligen. Däremot har jag märkt att jag, av någon anledning har ganska lätt för att komma överens med.. erhm... "vuxnare" kvinnor (för att uttrycka sig diplomatiskt

).