2008-08-01, 14:54
Medlem
Hard Rides avatar
Som inbiten milfofil hör jag ofta kommentaren "du är söt, men du är för ung för mig". Jag undrar då: vad exakt är det som gör att yngre killar faller bort? Var går er undre gräns och hur motiverar ni den? Vi utgår här ifrån att den fysiska biten (ungt utseende) är OK, och att det är själva ålderns påverkan på personlighet och sånt som är det relevanta? Är det någon inbillad barnslighet, eller? Jag har snackat en del med diverse kärr... mogna damer här på forumet och de verkar alla ha grava fördomar, att man kommer bete sig som den värsta stereotypen av en oborstad flashback-yngling IRL. Och de flesta har inte ens provat att dejta en yngre kille

Speciellt lustigt blir det ju när man i nästa mening hör er klaga över de gubbiga och trista 40-taggare som raggar på er.

Nu vill jag ha raka svar och inga undanflykter! Bänka er vid tangentborden, tantjävlar!
Citera
2008-08-01, 14:57
Medlem
Hard Rides avatar
Ett skäl som man ofta hör är att det känns konstigt eftersom deras barn är i min ålder... Varför känns detta konstigt? Förklara för mig!
Citera
2008-08-01, 15:04
Medlem
gizas avatar
Jag är 30 och skulle inte kunna tänka mig någon under 18.

Varför?
För att det helt enkelt skulle kännas för ungt, när jag läser om någon på 30 som är tillsammans med någon som är låt oss säga 16 så ryser jag , och får smygpeddo vibbar...

Jag har den sexuella och relationsmäsiga erfarenheten av någon som är typ 15 dock, men så pass unga killar intresserar mig inte.
Citera
2008-08-01, 15:12
Medlem
HimmelsBlaus avatar
För gubbar duger det ju med en ung o slät flickkropp, varför duger inte en ung killes fräscha kropp för en gammal kärring, det är ju inte helt så att de kan välja o vraka.
Citera
2008-08-01, 15:15
Medlem
Hard Rides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
För gubbar duger det ju med en ung o slät flickkropp, varför duger inte en ung killes fräscha kropp för en gammal kärring, det är ju inte helt så att de kan välja o vraka.
Jag tror kvinnor är mer intresserad av utstrålning och personlighet. Vilket jag respekterar. Dock är det ju kasst att jag skall buntas ihop med en massa spån bara för att jag är ung. Sen är ju många 30+ karlar också helt hopplösa...
Citera
2008-08-01, 15:24
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hard Ride
22 då? Känns det pedo?

Nej knappast, bara härligt med en lagom ung tight killkropp..

18-25 åriga killar är vad jag brukar titta efter på stan...killar ser ju oftast bäst ut i den åldern även om det givetvis är väääldigt individuellt...
Finns ju snygga 40 åringar också men de flesta säckar ju ihop och får rynkor och gubbmage..blä!

Nä, hade jag kännt för att bli sexuellt aktiv så hade jag definitivt satsat på en yngre förmåga...
Citera
2008-08-01, 15:48
Medlem
Rennetts avatar
Citat:
Jag tror kvinnor är mer intresserad av utstrålning och personlighet. Vilket jag respekterar. Dock är det ju kasst att jag skall buntas ihop med en massa spån bara för att jag är ung. Sen är ju många 30+ karlar också helt hopplösa...

Ehm.. *host* generalisering? *host*. Visserligen ligger det något i det du säger, men det kan ju vara precis tvärt om också. Personligen så gillar jag unga tjejer useendemässigt, men det är nästan alltid bara en fysisk attraktion. Oavsett kön så ser jag väldigt sällan en tilltalande utstrålning hos människor under trettio. Jag hittar väldigt sällan flickvänsmaterial under 30, men de jag vill bonka med har oftast ett årtionde kvar till dess.

Å andra sidan går jag hem hos milfarna, så jag delar inte TS problem.
Citera
2008-08-01, 15:59
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
TS: Min högst spekulativa teori nu: Skaffa dig lite pondus. Jo jag vet att det kan vara svårt att erhålla detta när man är ung (är själv ödmjuka 20 år gammal), men om du lyckas briljera med att du är smart och har en stark och framförallt MOGEN karaktär så kanske det kan gå lite bättre.

Te.x så får du ta och bita ifrån lite när de säger: "du är söt, men på tok för ung för mig etc." kan du komma med något kvickt svar då som visar en grym närvaro/pondus så kanske MILFsen är villiga att ändra åsikt.

Fast det är klart, om du varken är smart, mogen (för din ålder då) eller har stark karaktär så innebär ju det lite problem för din del.

Observera att denna teori är välidgt spekulativ och inget jag har provat i verkligheten, jag är inte på jakt efter någon alls just nu (varken MILF eller en snärta i min egen ålder), jag har aldrig varit på jakt efter någon egentligen. Däremot har jag märkt att jag, av någon anledning har ganska lätt för att komma överens med.. erhm... "vuxnare" kvinnor (för att uttrycka sig diplomatiskt ).
Citera
2008-08-01, 16:02
Medlem
Hard Rides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
TS: Min högst spekulativa teori nu: Skaffa dig lite pondus. Jo jag vet att det kan vara svårt att erhålla detta när man är ung (är själv ödmjuka 20 år gammal), men om du lyckas briljera med att du är smart och har en stark och framförallt MOGEN karaktär så kanske det kan gå lite bättre.
Konkreta tips?

Citat:
Te.x så får du ta och bita ifrån lite när de säger: "du är söt, men på tok för ung för mig etc." kan du komma med något kvickt svar då som visar en grym närvaro/pondus så kanske MILFsen är villiga att ändra åsikt.
Rent kroppsligt sett så har jag redan pondus. Så det måste vara något i min personlighet. Jag tror evt jag har en tendens att locka fram moderskänslor, och det kanske inte är eggande...

Citat:
Fast det är klart, om du varken är smart, mogen (för din ålder då) eller har stark karaktär så innebär ju det lite problem för din del.
Smart är jag. Hyfsat mogen, mer än många 30+ snubbar. Karaktär innebär?

Citat:
Observera att denna teori är välidgt spekulativ och inget jag har provat i verkligheten, jag är inte på jakt efter någon alls just nu (varken MILF eller en snärta i min egen ålder), jag har aldrig varit på jakt efter någon egentligen. Däremot har jag märkt att jag, av någon anledning har ganska lätt för att komma överens med.. erhm... "vuxnare" kvinnor (för att uttrycka sig diplomatiskt ).
OK.
Citera
2008-08-01, 16:09
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Bara en teori: Har man fyllt 30 så kanske den biologiska klockan börjat ticka. Man är inte intresserad (längre) av att knulla runt (då duger väl en ung kille bra) utan vill ha Mannen med stort M, den man vill skaffa barn med och åldras med.
Citera
2008-08-01, 16:16
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Som inbiten milfofil hör jag ofta kommentaren "du är söt, men du är för ung för mig". Jag undrar då: vad exakt är det som gör att yngre killar faller bort? Var går er undre gräns och hur motiverar ni den? Vi utgår här ifrån att den fysiska biten (ungt utseende) är OK, och att det är själva ålderns påverkan på personlighet och sånt som är det relevanta? Är det någon inbillad barnslighet, eller? Jag har snackat en del med diverse kärr... mogna damer här på forumet och de verkar alla ha grava fördomar, att man kommer bete sig som den värsta stereotypen av en oborstad flashback-yngling IRL. Och de flesta har inte ens provat att dejta en yngre kille

Speciellt lustigt blir det ju när man i nästa mening hör er klaga över de gubbiga och trista 40-taggare som raggar på er.

Nu vill jag ha raka svar och inga undanflykter! Bänka er vid tangentborden, tantjävlar!

20 är absolut lägsta, under det skulle jag aldrig gå. Varför? Helt enkelt för att 99.9% är för omogna och oerfarna.

Jag bryr mig inte om ålder direkt över huvudtaget men man måste kunna föra en diskussion på en för mig bra nivå.

Sen är det oxå en fråga om vad man söker. Skulle tro att 99% av milfomaner är ute efter ett kk, eller tillfällig relation, dvs inget på lång sikt, medans man kanske när man är 37 som jag, vill hitta något långvarigt och därför faller många yngre bort.

Men är man ute efter samma sak, oavsett vad det är, så spelar inte åldern någon större betydelse, inte för mig. Det har mer med att göra hur man kan kommunicera.
Citera
2008-08-01, 16:17
Bannlyst
Citat:
Rent kroppsligt sett så har jag redan pondus. Så det måste vara något i min personlighet. Jag tror evt jag har en tendens att locka fram moderskänslor, och det kanske inte är eggande...

Pondus har ingenting med den fysiska kroppen att göra. Det handlar om hela ens närvaro och hur man är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in